اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد‌

توافقات خوبی با کشاورزان برای حل مشکلات آب داشتیم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه مشترکی با حضور کشاورزان منطقه شرق و مسئولان استان گفت: توافقات خوبی با کشاورزان برای حل مشکلات آب داشتیم.

توافقات خوبی با کشاورزان برای حل مشکلات آب داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ‌در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در محل سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، با اشاره به اینکه کشاورزان در طول یک سال گذشته خسارتی به آنها وارد شده اظهار کرد: در 4-3 سال اخیر مطالبات کشاورزان افزایش یافت و استانداری نیز در ماه‌های اخیر نگاه ویژه ای به موضوع آب و کشاورزی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌های جامعه کشاورزان برای دولت قابل درک است، اظهار داشت: مدیریت استان در ماه‌های اخیر با همکاری سازمان جهادکشاورزی و مدیریت آب تلاش نموده تا برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی را به اجرا بگذارد که در نهایت مدیریت خوبی داشته است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه دغدغه‌های اخیر کشاورزان منجر به بروز برخی التهابات در روزهای اخیر شده است اظهار کرد: مسائل روزهای اخیر، هم برای کشاورزان و هم برای دستگاه‌های اجرایی مشکل ایجاد کرد و ما بر این اعتقاد هستیم که در فضای التهابی نمی‌توان پاسخ مطالبات را داد.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده امروز بین منتخبان کشاورزان و مدیریت استان گفت: در جلسه ظهر امروز 55 نفر از کشاورزان منطقه شرق اصفهان حضور داشته و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و مدیریتی استان نیز حضور یافتند که طی آن کشاورزان نقطه نظرات خود را بیان کرده و دستگاه‌های اجرایی استان نیز مسائل خود را با کشاورزان در میان گذاشتند و هر دو طرف به دنبال رفع معضلات ایجاد شده بودند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امکان حل مشکلات در فضای تعامل و با نگاه مثبت وجود دارد بیان داشت: در نهایت بر اساس مصوباتی که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و همچنین مصوباتی که در جلسه قبل بود تلاش نمودیم تا در حد امکان مشکل آب کشاورزان را حل کنیم.

وی از جمع بندی مذاکرات امروز ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با تعامل و همکاری مشکلات آب اصفهان مرتفع شود.

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول