اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان برای حل مشکلات کشاورزان اصفهانی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه دیروز مسئولان سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری 10 میلیارد تومان به عنوان هزینه جبران خسارت به کشاورزان اصفهان در نظر گرفته شد.

اختصاص 10 میلیارد تومان برای حل مشکلات کشاورزان اصفهانی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه تصمیمات ویژه‌ای برای رفع مشکلات کشاورزان در جلسه دیروز نمایندگان سه استان با وزیر نیرو و برخی دیگر مسئولان در نظر گرفته شد، اظهار کرد: در حوزه اصفهان به جز مصوباتی برای حل مشکلات تأمین آب کشاورزان، مبلغ 10 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از خشکسالی کشاورزان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات کشاورزان شمال و شرق اصفهان در این جلسات به صورت ویژه‌ای مطرح و بررسی شد، ادامه داد: برای بهبود کیفیت محصولات کشاورزی لازم است از روش‌های نوین کشاورزی مانند آبیاری مکانیزه استفاده شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: 20 هزار خانواده کشاورز در اصفهان وجود دارد که دغدغه تمام مسئولان برطرف سازی مشکلات آن‌هاست و نمایندگان مجلس نیز پیگیر حقوق آن‌ها هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به حق‌آبه کشاورزان از زاینده‌رود تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقداماتی مانند حفر تونل خدنگ، کوهرنگ و بهشت آباد و طرح‌های دیگر در حال اجرا و بهره‌برداری است.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه سرمایه‌های خوبی برای برطرف کردن مشکلات کشاورزان جذب شده است، اظهار کرد: هیچ‌گونه جای نگرانی برای رفع مشکلات این قشر زحمت کش وجود ندارد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول