اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حل مشکلات واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌دانیم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی حل مشکلات تولید و واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌دانیم.

حل مشکلات واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، احمد علیرضابیگی ‌‌بعد از ظهر امروز از چند طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شهرسازی و تولیدی در شهرستان‌های تبریز و شبستر بازدید کرد.

‌علیرضابیگی هدف از این بازدیدها را بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: فعالیت و جنب و جوش این واحدها ما را بیشتر از گذشته به این سمت هدایت می‌کند که باید پشتیبان تولید در بخش‌های مختلف به ویژه با اهداف صادراتی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهایی که امروز از آنها بازدید کردیم واحدهایی هستند که محصولات آنها صادر می‌شود یا ما را از واردات محصولات مشابه بی‌نیاز می‌کند که در هر حال رفع موانع موجود بر سر راه آنها را وظیفه خود می‌دانیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بازدیدهای امروز خود از چند واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرستان شبستر بازدید و ضمن بررسی روند فعالیت در این واحدها، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

مجتمع صنایع غذایی آترین پروتئین تولیدکننده انواع مواد پروتئینی، شرکت بسته‌بندی خرما و کشمش نخل سبز با ظرفیت شش هزار تن در سال و قابلیت صادرات و شرکت آدوپن تولیدکننده انواع پروفیل‌های UPVC با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی از جمله واحدهایی بودند که در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی مورد بازدید استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

علیرضابیگی از مجتمع صنایع غذایی دریان‌کندو و واحد بسته‌بندی عسل این مجتمع در شهرک صنعتی شندآباد و مجتمع فراورده‌های لبنی دریان‌لبن در شهرستان شبستر نیز بازدید کرد.

وی همچنین از دو پروژه شهرسازی شامل برج 37 طبقه ائل‌گلی و مجتمع تفریحی 30 هکتاری رشدیه که توسط شرکت شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در تبریز اجرا می‌شود بازدید کرد.

انتهای پیام/60007/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول