اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 10 ماهه نخست امسال

26 میلیارد ریال صدقه در گلستان جمع‎آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد گلستان از جمع‎آوری 26 میلیارد و 101 میلیون ریال صدقه در صندوق صدقات استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته 22 درصد رشد را نشان می‎دهد.

26 میلیارد ریال صدقه در گلستان جمع‎آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: در بخش زکات فطره 7 میلیارد و 529 میلیون ریال در پایان ماه مبارک رمضان به محرومان کمک شد که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‎ها در سال‎جاری یک میلیارد و 813 میلیون ریال جمع‎آوری کمک داشتیم که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش نشان می‎دهد.

رشد 166 درصدی زکات در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان در خصوص کمک جمع‎آوری زکات در استان افزود: 116 میلیارد و 856 میلیون ریال زکات در استان جمع‎آوری شد که نسبت به سال گذشته 166 درصد افزایش را نشان می‎دهد.

حاجی‎اکبری خاطرنشان کرد: در بخش لوازم خانگی به 265 خانوار به ارزش 435 میلیون و 350 هزار ریال کمک بلاعوض شده است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن شهری برای هشت نفر از خانواده‎های تحت‎پوشش واحد مسکونی خریداری شد، عنوان کرد: در بخش مسکن روستایی برای 576 خانوار واحد مسکونی ضدزلزله ساخته شد.

یک‎میلیارد و 149 میلیون ریال کمک بلاعوض بابت اجاره مسکن پرداخت شد

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان؛ برای هر خانواده 100 میلیون ریال وام احداث مسکن از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شد.

حاجی‎اکبری از تعمیرات مسکن 227 خانوار تحت‎پوشش گلستانی خبر داد و ابراز داشت: تعمیرات مسکن برای این تعداد خانوار؛ با اعتباری بالغ بر 289 میلیون ریال کمک بلاعوض انجام شده است.

وی با بیان اینکه 882 نفر از خانواده‎های تحت‎پوشش شهری اجاره مسکن دریافت می‎کنند اضافه کرد: در 10 ماهه گذشته مبلغ یک‎میلیارد و 149 میلیون ریال کمک بلاعوض بابت اجاره مسکن پرداخت شده است.

اعطای وام کارگشایی به 10 هزار و 34 نفر از افراد تحت‎پوشش

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان متذکر شد: به 10 هزار و 34 نفر از افراد تحت‎پوشش وام کارگشایی به مبلغ 4 میلیارد و 959 میلیون ریال پرداخت شده است.

حاجی‎اکبری با بیان اینکه به 2 هزار و 221 نفر از افراد تحت‎پوشش کمک بلاعوض برای حل مشکلات پرداخت شده است اظهار داشت: این کمک بلاعوض 4 میلیارد و 585 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول