اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال صدقه در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال از صندوق صدقات شهرستان کنگان خبر داد.

جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال صدقه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و حمایت از اقشار مستضعف جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و جلب رضایت جامعه هدف از جمله اهداف اساسی کمیته امداد است و به فضل خدا به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال از صندوق صدقات شهرستان کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) و نوع‌دوستی مردم این شهرستان از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌های مردمی بوده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون، مبلغ 1.2 میلیارد ریال از صندوق صدقات این شهرستان جمع‌آوری شده است.

شمس‌الدینی عنوان کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در راستای بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی، اشتغالزایی، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و بهداشت و درمان خانواده‌های بی‌بضاعت با اولویت ایتام هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد این شهرستان بیان کرد: کمیته امداد به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی با توجه به نقش آن در رفع و ریشه‌‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه این نهاد مقدس برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته که امید است به زودی شاهد خودکفایی خانواده‌ها تحت حمایت این نهاد باشیم.

وی همچنین از برگزاری کلاس مدیریت هیجان در کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: کنترل هیجانی در شکوفایی توانایی‌های افراد عاملی مهم است و با موفقیت، کارایی، سلامتی، رضایت از زندگی و به طور کلی با قدرت‌ تفکر و هوش رابطه مثبت دارد.

این مسئول افزود: در همین راستا کلاس‌های کنترل هیجان برای مددجویان کمیته امداد برگزار شد و تعداد زیادی از مددجویان از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی در پایان اذعان داشت: طبق پژوهش‌های انجام شده، آموزش مهارت‌های مدیریت هیجان به ویژه در زمینه‌ خودآگاهی و مدیریت، موجب افزایش هوش هیجان می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول