اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

مسئولین نسبت به عمومی شدن منکرات در جامعه حساس باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئولین نسبت به عمومی شدن منکرات در جامعه حساس باشند.

مسئولین نسبت به عمومی شدن منکرات در جامعه حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: مسئولین استان توجه بیشتری به موضوع امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی عادت به منکرات را مورد تاکید قرار داد و افزود: متاسفانه بعضی از منکرات در جامعه به عادت تبدیل شده است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان رعایت مفاهیم دینی در سطح جامعه را خواستار شد و گفت: باید نسبت به این موضوع اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی به تاکسی بانوان در استان اشاره کرد و یادآور شد: راه‏اندازی تاکسی ویژه بانوان در سطح استان اقدامی موثر در این راستا بوده است.

احمدی توجه به مفاهیم دینی در سایر حوزه‏های جاری جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوزه پزشکی باید نسبت به مراجعه بیماران زن به پزشک زن اقدامات بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان رعایت موازین اسلامی در سطح جامعه را خواستار شد و ادامه داد: در حال حاضر نیار به توجه جدی در برخی از بخش‏های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

*رعایت موازین اسلامی در آموزشگاه‏های رانندگی مورد توجه قرار گیرد

وی به مراکز آموزش رانندگی در سطح استان اشاره کرد و گفت: رعایت موازین اسلامی در آموزشگاه‏های رانندگی، بیمارستان‏ها و سایر مراکز مورد توجه قرار گیرد.

احمدی تذکر لسانی در سطح جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید نسبت به مفاهیم اسلامی در جامعه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول