اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماهه امسال

460 میلیارد تومان درآمدهای عمومی در مازندران وصول شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد درآمد مازندران گفت: در 11 ماهه سال جاری 460 میلیارد تومان درآمدهای عمومی در مازندران وصول شد که 34.5 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

460 میلیارد تومان درآمدهای عمومی در مازندران وصول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران، محمود شعبان‌زاده اظهار داشت: مصوب درآمدهای عمومی استان در سال 1391 مبلغ 4 میلیون و 945 هزار و 579 ریال است که 4 میلیون و 322 هزار و 256 ریال درآمدهای مالیاتی و 623 هزار و 323 ریال سایر درآمدها را شامل می‌شود.

وی در ادامه گفت: عملکرد درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدهای تا پایان بهمن ماه سال جاری مبلغی حدود 460 میلیارد تومان بوده که نسبت به یازده ـ دوازدهم قانون بودجه سال 1391 معادل 101.5 درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 34.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شعبان‌زاده گفت: از این میزان درآمدهای وصول شده در استان مبلغ 380 میلیارد تومان درآمد مالیاتی و 80 میلیارد تومان سایر درآمدها بوده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران اظهار داشت: وصولی درآمدهای مالیاتی استان از جمله مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم تا پایان بهمن ماه سال جاری به مبلغ 380 میلیارد تومان بوده است که نسبت به یازده - دوازدهم قانون بودجه 96 درصد تحقق داشته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 32.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول