اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران:

فعالیت‌های بین‌المللی روابط عمومی مسجد مقدس جمکران 6 زبانه شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از شش زبانه شدن فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی این واحد خبر داد.

فعالیت‌های بین‌المللی روابط عمومی مسجد مقدس جمکران 6 زبانه شد

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح فعالیت‌های واحد امور بین‌الملل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حضور میهمانان خارجی مسجد مقدس جمکران از اقصی نقاط جهان و ضرورت اطلاع‌رسانی به این زائرین و میهمانان، واحد امور بین‌الملل روابط عمومی مسجد که ابتدا با عنوان امور مترجمین روابط عمومی با حضور خادمین افتخاری آغاز به کار کرده بود برنامه‌های خود را گسترش داد.

وی ادامه داد: امور مترجمین فعالیت‌های خود را با زبان عربی، انگلیسی و اردو با هدف اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به زائران خارجی مسجد مقدس جمکران آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران افزود: با حضور بیش از پیش میهمانان و کاروان‌های زیارتی خارجی در این مکان مقدس، زبان‌های دیگری از جمله ترکی استانبولی و ترکی آذری را به فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی خود اضافه کردیم و در ادامه با اضافه شدن زبان فرانسوی فعالیت‌های واحد بین‌الملل روابط عمومی به شش زبان ارتقا یافت.

صدوقی در ادامه به تشریح فعالیت‌های این واحد پرداخت و اظهار کرد: از جمله فعالیت‌هایی که در حوزه بین‌الملل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران انجام می‌گیرد می‌توان به ترجمه و انتشار پوسترهای تاریخچه و اعمال مسجد، همچنین نصب بنرهای مناسبتی به شش زبان زنده دنیا اشاره کرد.

وی در ادامه از انجام مراحل پایانی انتشار تاریخچه ساخت مسجد مقدس جمکران به صورت داستان کودکانه به زبان اردو خبر داد و گفت: در آینده شاهد انتشار داستان تاریخچه ساخت مسجد به زبان‌های انگلیسی و عربی خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران افزود: از آنجا که فعالیت‌های سایت مسجد در دو حوزه «تحقیقاتی و محتوا» و «خبر» است به زودی شاهد راه‌اندازی بخش اخبار به زبان اردو اخبار در پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد مقدس جمکران خواهیم بود.

صدوقی با اشاره به اینکه در میان نذورات اهدایی به این مکان مقدس ارزهای خارجی از کشورهای مختلف از جمله روسیه، چین، مالزی، ‌اندونزی، کانادا، آمریکا، ‌عربستان، کویت، ‌عراق، ‌افغانستان،‌ پاکستان، هند، سوئد،‌ انگلستان، استرالیا،‌ مصر، اردن، امارات متحده، بحرین، ترکیه، سوریه، لبنان، آذربایجان و دیگر کشورها دیده می‌شود خاطرنشان کرد: این امر نشان‌دهنده علاقه مسلمانان کشورهای مختلف به مسجد مقدس جمکران است و امیدواریم بتوانیم با گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خود در شناسایی این مکان مقدس که به تعبیر مقام معظم رهبری پایگاه عظیم تشیع است کوشا باشیم.

انتهای پیام/78009/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول