اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان:

حرکت در خلاف مسیر نظام اسلامی منکر است / مردم هیچ منکری را نمی‌پسندند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مردم کردستان با کمترین منکر مخالف هستند و شرایط به گونه‌ای است که بستر برای ترویج معروفات کاملا مهیاست.

حرکت در خلاف مسیر نظام اسلامی منکر است / مردم هیچ منکری را نمی‌پسندند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروآباد اظهار کرد: منکرات جامعه تنها در قالب بدحجابی و بی‌حجابی خلاصه نمی‌شود بلکه اعمال برخی از مسئولان خود بدترین منکر است چرا که زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: دلسوزی مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف اجتماع سبب می‌شود تا منکرات از جامعه رخت بربسته و معروفات ترویج یابند.

به گفته الله‌مرادی، حکومت اسلامی بزرگترین معروف است و دلیل آن حرکت این حکومت بر مدار ارزش‌های دین و قرآن بوده و قوانین آن نیز منطبق با قوانین الهی و قرآن است.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: افرادی که در دامن استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌گیرند و علیه نظام اسلامی ما صحبت می‌کنند یا اینکه با این نظام عناد دارند و یا درک درستی از اسلام و ارزش‌های آن ندارند.

وی گفت: امام راحل با ایجاد یک حکومت اسلامی بساط شیطانی رژیم طاغوت را برچید و اکنون نظام اسلامی 34 سال است که با دست خالی در مقابل شیاطین ضدنظام ایستادگی می‌کند و آنها نتوانسته‌اند هیچ عمل قابل‌توجهی انجام دهند لذا حرکت در خلاف مسیر این نظام منکر است و مستوجب عذاب الهی است.

الله‌مرادی گفت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان رویکردی کاملا فرهنگی دارد و به عنوان متولی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند تا با برنامه‌های فرهنگی نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

وی برنامه‌های ستاد احیا استان را ریشه‌ای و زیرساختی خواند و افزود: راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات، صنوف، روستاها و محلات استان از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان به وعده الهی مبنی بر نصرت مسلمانان در جنگ با دشمنان دین اشاره کرد و بر تلاش متولیان و مسئولان شهرستان سروآباد در زمینه شناسایی آسیب‌ها و منکرات و ایجاد زمینه‌های رفع آنها و ترویج معروفات در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول