اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری:

عاشورا بزرگترین یادواره شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: عاشورا بزرگترین یادواره شهدا است.

عاشورا بزرگترین یادواره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در نشست یادواره یک هزار و 200 شهید شهرستان شهرکرد اظهار داشت: شهید را باید شناخت و در سرچشمه شهادت که در حقیقت معراج  شهداست، دست یافت.

وی افزود: ذکر شهید باید انسان را متحول سازد و فرد را در مسیر پیمودن راه حق مصمم‌تر کند و اگر غیر از این شود بدین معناست که هنوز به شناخت حقیقی از شهدا دست نیافته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری عاشورا را بزرگترین یادواره شهدا دانست و اذعان داشت:عاشورا مظهر والای شهادت است وترکیبی از تمام فضایل اخلاقی نیکوست که می‌تواند یاد آور مناسبی برای تمام دوران باشد.

این مسئول شهید را اسوه حسنه انقلاب دانست و خاطر نشان کرد:این عزت و افتخار و سربلندی حال حاضر کشور و این تحول معنوی به برکت خون شهید و  مرهون خون پاک شهیدان است.

وی ادامه داد :اگر امروز دنیا از دست ما به ستوه آمده  نتیجه به بار نشستن خون پر فتوح جوانان این مرز و بوم در برابر تهاجم دشمنان است.

وی انقلاب اسلامی را نیروی محرک بیداری جهان اسلام دانست و اذعان داشت: پیروزی حماس و حوادث حوزه عربی مانند تونس، لیبی، بحرین و سایر تحولات منطقه متاثر از اندیشه‌های امام و الگو قرار دادن ملت ایران است.

این مسئول اشاعه فرهنگ شهادت را یکی از اهداف  برگزاری این یادواره برشمرد و گفت:عمق بخشی و توسعه انقلاب، تاکید بر تفکر بسیجی و فضاسازی فرهنگی برای ایجاد فرهنگ غالب ارزشی از دیگر اهداف این یادواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/86006/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول