اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان خبر داد

برگزاری همایش بزرگ کانون‌های مساجد در همدان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان گفت: همزمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، همایش بزرگ سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ کانون‌های مساجد در همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همایش گرامیداشت بیستمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، همزمان با سراسر کشور 17 اسفند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور 500 نفر در  همدان برگزار می‌شود، افزود: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و افزایش سطح بصیرت و آگاهی آنان می‌توانند در راستای مقابله با جنگ نرم گام‌های مؤثری بردارند.

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد همدان هدف از ایجاد و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را افزایش آگاهی و بصیرت جوانان در زمینه‌های مختلف دینی، فرهنگی و همچنین فراهم کردن محیطی شاد و با نشاط عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی ـ هنری بهانه‌ای است تا جوانان به سوی معنویت کشیده شوند.

به گفته وی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد محل مناسبی است تا فرهنگ و هنر ما با فرهنگ و هنر مساجد عجین شود.

فیض‌منش با بیان اینکه کانون‌های مساجد مکان‌هایی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی است، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص توجه بیشتر به کانون‌های مساجد مسئولان ستادی، استانی و مدیران کانون‌ها و روحانیون با الهام گرفتن از سخنان ایشان نسبت به حمایت، نظارت و برنامه‌ریزی دقیق در کانون‌ها تلاش بیشتری انجام دهند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه با اشاره به اینکه  هم اکنون 407 کانون فرهنگی مساجد در این استان فعال است، افزود: از این تعداد 206 کانون روستایی و 22 کانون تخصصی است.

فیض‌منش  تجلیل از 30 نفر از مدیران، کتابداران، هیئت امناء و امامان جماعت، برگزاری نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه، دعوت از حجت‌الاسلام محمدی از اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس  را از برخی برنامه‌های 18 اسفند در این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول