اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد

تکمیل فرهنگسرای بوعلی و تجهیز 15 کانون فرهنگی مساجد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حل مشکل کاغذ، تکمیل فرهنگسرای بوعلی و تجهیز 15 کانون فرهنگی مساجد در همدان مورد موافقت قرار گرفت.

تکمیل فرهنگسرای بوعلی و تجهیز 15 کانون فرهنگی مساجد

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم‌ترین مشکلات فرهنگی همدان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات کتبی ویژه‌ای در این زمینه اخذ شده که اجرای نهایی آنها می‌تواند خدمت بزرگی به توسعه فرهنگی همدان باشد.

وی ادامه داد: در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجهیز 15 کانون فرهنگی مساجد، امکانات رایانه‌ای و صوتی و تصویری و حمایت مالی از این کانون‌ها، موافقت کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: در این دیدار پیشنهاد طرح مهم تشکیل تیم‌های برتر قرآنی شهری، استانی و کشوری به جای رقابت‌های انفرادی در سطح کشور مطرح شده که با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدور دستور برای بررسی و اجرای آن صادر شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که در این دیدار مطرح شد، تقاضای تکمیل فرهنگسرای بوعلی ‌سینا بوده که با موافقت وزیر روبرو شد و راه‌اندازی این فرهنگسرا می‌تواند، گام اساسی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی شهر همدان باشد.

کارخانه‌ای افزود: در این دیدار همچنین توجه به ارتقای کتابخانه‌های شهری و روستایی، حمایت ویژه مالی از تشکل‌های قرآنی و توزیع هدفمند یارانه‌های فرهنگی در راستای خلق آثار فرهنگی و انقلابی مطرح شد که با موافقت وزیر روبرو شد و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

وی عنوان کرد: در این دیدار چهار پیشنهاد مهم و اساسی در رابطه با تأمین کاغذ موردنیاز مطبوعات را مطرح کردم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی ویژه این موضوع به معاون مطبوعاتی وزارتخانه دستورات لازم را صادر کرد و خواستار بررسی و اجرایی شدن موضوع شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ابراز داشت: در این دیدار همچنین پیشنهاد راه‌اندازی رشته علوم ارتباطات و رسانه را در سطح کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر مطرح کرده‌ام که با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو شد.

وی یادآور شد: موضوع بیمه کارکنان بخش طراحی و گرافیک مطبوعات را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا کردیم که با دستور کتبی، وی موافقت خود را اعلام و خواستار اجرایی شدن این موضوع شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان اذعان داشت: در این دیدار موضوع حل مشکلات اعتباری و نیروی انسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مورد بررسی قرار گرفت که با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدور دستور برای بررسی و حل این مشکل صادر شده است.

انتهای پیام/89002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول