اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون‌های مساجد همدان:

دوره آموزشی مدیران کانو‌ن‌های جدیدالتأسیس مساجد همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد همدان از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های تازه تأسیس به مدت دو روز در مجتمع ابن سینا خبر داد.

دوره آموزشی مدیران کانو‌ن‌های جدیدالتأسیس مساجد همدان برگزار شد

سعید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مدیران کانون‌های تازه تأسیس آموزش می‌بینند، افزود: این دوره آموزشی در قالب چهار کلاس با موضوعات آشنایی با اصول مدیریت فرهنگی، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان، آشنایی با جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن، آشنایی با اصول و سیاست‌های ستاد عالی و وظایف مدیران برگزار شد.

وی افزود: این دوره با حضور 70 نفر از 35 کانون جدیدالتأسیس ویژه خواهران و برادران و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد همدان آشنایی مدیران کانون‌ها با ابزارهای مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی آموزشی و فرهنگی، به روزرسانی اطلاعات مدیران در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و القاء روحیه جهادی در انجام فعالیت‌های فرهنگی در سایه معنویت برخاسته از مسجد را از برخی اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران کانون‌ها به عنوان ارکان اصلی اجرا و پیاده‌سازی سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد محسوب می‌شوند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با تجهیز مدیران به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه مدیریت فرهنگی، سیاسی و آخرین اطلاعات مربوط به هر یک از حوزه‌ها کانون‌ها را به سمت کارآمدی بیشتر سوق دهیم. 

محمدی ادامه داد: معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی در نظر دارد با آموزش مدیران کانون‌ها، زمینه حضور هر چه مؤثرتر مساجد را برای احیاء کارکردها و آرایه‌های معنوی مساجد و آمادگی در مقابل جنگ نرم دشمن با رویکرد مسجدمحوری در رسیدن به مسجد تراز اسلامی فراهم کند.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول