اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نیروهای کنترل و نظارت بر بازار در زنجان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد نیروهای به کار گرفته شده برای نظارت و بازرسی را در این ایام 115 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: نیروهای ثابت سازمان 60 نفر هستند.

نیروهای کنترل و نظارت بر بازار در زنجان افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نظارت و بازرسی از واحدهای خدماتی بین‌راهی استان اظهار داشت: این سازمان اقدام به تامین کالای مورد نیاز مردم و کنترل بازار در این ایام می‌کند.

وی از بازدیدهای انجام شده به صورت مشترک با ارگان‌های دیگر از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی خبر داد و افزود: غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین‌شهری هم در این بازدید، کنترل و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد نیروهای به کار گرفته شده برای نظارت و بازرسی را در این ایام 115 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: نیروهای ثابت سازمان 60 نفر هستند.

وی از حضور 240 ناظر افتخاری برای کنترل بازار خبر داد و گفت: ستاد خبری 124 هم به صورت شبانه‌روزی فعال است که گزارش‌های مردمی را در این مورد جمع‌آوری کند.

معصومی به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در ورودی و خروجی شهرها اشاره و تصریح کرد: نظارت و کنترل بازار با هماهنگی مجمع امور صنفی انجام می‌شود.

وی از نظارت بر عملکرد پیش‌فروش بلیط قطارها خبر داد و افزود: نتیجه این بازرسی‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کنترل مراکز ارائه خدمات خودرویی خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات این مراکز در ایام نوروز زمان‌بندی خاصی انجام شده است.

وی بر لزوم ارتقای شاخص‌های مختلف استان تاکید کرد و افزود: شاخص‌های ارائه خدمت به مردم هم باید ارتقا یابد تا موجبات رضایت‌مندی آنها فراهم شود.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول