اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

نظارت، اجرا و نتیجه کار بر مبنای قانون مورد نظر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: نظارت، اجرا و نتیجه کار بر مبنای قانون مورد نظر است. در راستای برگزاری صحیح انتخابات باید دانش خود را افزایش دهیم.

نظارت، اجرا و نتیجه کار بر مبنای قانون مورد نظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سید محمدعلی پورموسوی صبح امروز در همایش توجیهی ـ آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان‌های کرمان و هرمزگان اظهار داشت: اتفاقات بزرگی در تاریخ رخ داده تا ما به آزادی، عدالت و استقلال برسیم که باید از این‌ها پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: نباید جانبازی‌های تاریخ و جنگ تحمیلی و شهادت فرزندانمان را از یاد ببریم، اگر فراموش شود، ضربه می‌خوریم و دشمن همین را می‌خواهد.

پورموسوی تصریح کرد: ما برای آغاز حرکتی بزرگ و مهم جمع شده‌ایم و این امر یک حرکت مجاهدانه و قیام برای انجام کار مهمی است.

پورموسوی با اشاره به مسائل مختلف کشور و سخنان مقام معظم رهبری درباره شرایط بدر و خیبر خاطر نشان کرد: امروز در مرحله‌ای هستیم که اگر دشمن یک ضربه بزند ما هم یک ضربه می‌زنیم.

وی با بیان اینکه امروز انتخابات در کشور ما یک تنگه مهم و استراتژیک است، گفت: باید از این تنگه پاسداری کنیم،‌ رقابت میدان سیاست به ما مربوط نیست، ما می‌ایستیم و انتخابات را امن، قانونی و با سلامت و همراه با حضور گسترده مردم برگزار می‌کنیم.

پورموسوی بیان کرد: در این شرایط مهم مجریان انتخابات جایگاه بسیار ارزشمندی دارند و باید در انتخابات ظرفیتی ایجاد کنیم که نظام باید از آن چهار سال برداشت کند.

وی با بیان اینکه ابزار کار قانون است ابراز داشت: نظارت، اجرا و نتیجه کار بر مبنای قانون مورد نظر است. در راستای برگزاری صحیح انتخابات باید دانش خود را افزایش دهیم، همه مسائل مطرح و هیچ چیز ناگفته‌ای وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: مجریان انتخابات باید همه مطالب را دانسته و با آگاهی در میدان بوده، موضوعات را رصد کنند.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول