اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان:

اعضای دفتر نظارت حق تبلیغ کاندیدایی را ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات حق دفاع و تبلیغ به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند.

اعضای دفتر نظارت حق تبلیغ کاندیدایی را ندارند

رضا توکلی در حاشیه همایش فصلی اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با کلید خوردن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، همایش فصلی ناظران دفتر نظارت و بازرسی انتخابات برگزار شد.

وی افزود: در انتخابات دوره‌های قبل بیش از 80 نفر از ناظران این دفتر کار نظارت بر انتخابات را در 25 شعبه اخذ رأی بر عهده داشتند و از نخستین لحظات فعالیت شعب اخذ رأی تا پایان شمارش آرا و تحویل صندوق به فرمانداری انجام وظیفه کرده‌اند.

توکلی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات با پالایش اعضای فعلی تعدادی از نیروهای جوان، توانا و آشنا به سیستم رایانه به عنوان نیروی جدید جذب این دفتر شده‌اند تا در صورت نیاز از وجود آنان استفاده و با آمادگی بیشتری امر نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را در شهرستان به سرانجام برسانیم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان بیان کرد: تاکنون چندین جلسه و گروه آموزشی برای ناظر مسئولان، سرناظران، رابطان و حتی هیئت نظارت شهرستان برگزار و در این راستا مردم باید بدون دغدغه و با آسودگی خیال در انتخابات شرکت فعال داشته باشند و بدانند که از آرای آنان با تمام وجود صیانت می‌شود.

وی عنوان کرد: اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در هیچ دوره‌ای از انتخابات حق دفاع و تبلیغ به نفع یا علیه کاندیدی را ندارند، لذا در صورت مشاهده و گزارش مردمی از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و طبق قانون و مقررات با فرد خاطی برخورد می‌شود.

توکلی گفت: در حال حاضر بیش از 68 درصد از ناظران این دفتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و مابقی نیروهای این دفتر فوق دیپلم و دیپلم هستند که در این راستا 68 نفر مرد و 15 نفر زن کار نظارت بر انتخابات را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 75 در صد از ناظران این دفتر در دوره‌های آموزشی رایانه شرکت کردند، لذا دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان آمادگی کامل دارد تا در صورت برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای همزمان با سراسر کشور این مهم را انجام دهد.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول