اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دپارتمان سازمان لیگ آزادگان فوتبال:

نظارت بیشتر بر بازی‌های لیگ یک را در دستور کار داریم

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان سازمان لیگ آزادگان فوتبال کشور گفت: با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ دسته اول در هفته‌های پایانی برنامه‌ریزی شده تا نظارت بیشتری بر بازی‌ها‌ داشته باشیم.

نظارت بیشتر بر بازی‌های لیگ یک را در دستور کار داریم

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقرر شده تا بازی‌ها در اواسط هفته برگزار شود تا شرایط بهتری در زمینه نظارت داوری و مسابقات داشته باشیم.

رئیس دپارتمان سازمان لیگ آزادگان فوتبال کشور تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل دپارتمان سازمان لیگ آزادگان، امسال 2.5 تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود و 4.5 تیم از لیگ برتر به لیگ اول سقوط می‌کنند، همچنین هشت تیم از لیگ اول به لیگ دو سقوط و چهار تیم از لیگ دو به لیگ اول سقوط می‌کنند.

به گفته وی فصل آینده رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 26 تیم برگزار خواهد شد که این موضوع باعث شده تا تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و ماندن در لیگ اول و عدم سقوط به لیگ پایین‌تر از هیچ کاری دریغ نکنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در بازی‌های حساس هفته‌های پایانی به منظور نظارت بیشتر و جلوگیری از ایجاد حواشی و مسایل مختلف با تصمیم سازمان لیگ، دو ناظر به استان‌های مختلف اعزام می‌شوند تا بازی‌ها بیشتر زیرذره‌بین کارشناسان و ناظران سازمان لیگ قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با گذشت 20 هفته از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نظارتی که در بازی‌ها انجام گرفته خدا را شاکر هستیم اتفاق خاصی نیفتاده و امیدواریم با نظارت بیشتری که در دستور کار برای شش هفته پایانی داریم بتوانیم لیگ امسال را در نهایت سلامت به پایان برسانیم.

رئیس دپارتمان سازمان لیگ آزادگان فوتبال کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر این‌که نحوه صعود تیم‌ها در لیگ یک امسال به طور دقیق چگونه است، عنوان کرد: رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور(جام ‌آزادگان) امسال در دو گروه 14 تیمی برگزار شد که در نهایت تیم‌های قهرمان به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه در یک بازی پلی‌آف بازی می‌کند و برنده به دیدار 13 لیگ برتر خواهد رفت.

مسابقه بین دو تیم استقلال صنعتی خوزستان و پاس همدان ساعت 15 روز دوشنبه هفتم اسفند در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور، محمدرضا اکبریان داور وسط، علی میرزابیگی و آرمان اسعدی کمک‌داور و امید سعیدفر داور چهارم، قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

همچنین مهرپیما به عنوان ناظر اعزامی از فدراسیون و فریبرز محمودزاده به عنوان ناظر ویژه در همدان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول