اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار ارومیه خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم برای اسکان مهمانان نوروزی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار ارومیه گفت: تدابیر لازم برای اسکان گردشگران و مهمانان نوروزی در ارومیه اتخاذ شده است تا در تعطیلات با مشکلی روبه‌رو نشوند.

اتخاذ تدابیر لازم برای اسکان مهمانان نوروزی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عسگر گلمرزی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی برپا شد، اظهار داشت: ارومیه یکی از مناطق گردشگرپذیر استان قلمداد می‌شود بنابراین اسکان یکی از مهم‌ترین مسائل قلمداد می‌شود که در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: با شهرداری و آموزش پرورش در این راستا مذاکرات لازم انجام شده است به طوری که سازمان آموزش و پرورش 10 درصد اسکان خود به مهمانانی که از طریق ستاد اسکان شهرداری معرفی شده‌اند اختصاص داده همچنین جامعه هتلداران نیز آمادگی خود را برای استقبال از مسافران اعلام کرده است و همراه با تخفیف خدمات ارائه می‌دهد.

مشاور فرماندار ارومیه به اهمیت فضاسازی شهری اشاره کرد و افزود: باید برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی گرامیداشت مهمانان و معرفی جاذبه‌های گردشگری اقدام شود همچنین کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بسته‌های فرهنگی و نقشه‌های گردشگری تهیه کرده‌اند تا در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران فرمانداری ارومیه از آمادگی کامل برخوردار است، بیان داشت: هماهنگی‌های مورد نیاز با جمعیت هلال‌احمر شهرستان، اداره راه و شهرسازی، فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و .. صورت گرفته است تا در صورت وقوع حادثه اعم از تصادف، کولاک و راه‌بندان برای مردم امدادرسانی صورت گیرد.

وی همکاری نزدیک و تنگاتنگ رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما را خواستار شد و اظهار داشت: رسانه‌های مختلف اعم از صوتی، تصویری و مکتوب باید برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اهتمام کنند تا اقشار مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقاط کشور برای سفر به این خطه علاقه‌مند شوند.

گلمرزی با اشاره به همکاری و مساعدت شهرداری برای بهسازی فضای شهری بر لزوم تنظیف جاده‌ها به ویژه گذرگاه‌های پرتردد تاکید کرد و اظهار داشت: جاده‌های نازلو، سرو، سومای برادوز و .. از معابر پرتردد شهرستان ارومیه محسوب می‌شود که با همکاری شهرداری در راستای تنظیف آنها نیز گام برداشته می‌شود.

مشاور فرماندار ارومیه با اظهار به اینکه هماهنگی‌های لازم با مجمع امور صنفی نیز انجام گرفته‌ است، خاطرنشان کرد: در طول تعطیلات نوروزی معمولا مردم بومی و مسافران با تعطیلی بازار و عدم توانایی در دسترسی به اقلام مورد نیاز خود مواجه هستند که تلاش شده است این مشکل در سال جاری برطرف شود.

انتهای پیام/61002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول