اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

تجهیز و آماده‌سازی 12 جایگاه اسکان مهمانان نوروزی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از تجهیز و آماده‌سازی 12 جایگاه اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

تجهیز و آماده‌سازی 12 جایگاه اسکان مهمانان نوروزی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در نشست ستاد اسکان مهمانان نوروزی در سعدآباد اظهار کرد: آموزش و پرورش سعدآباد طی چند سال اخیر همواره در راستای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی پیشتاز بوده و بیشترین خدمات را ارائه کرده است.

وی افزود: اسکان مهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس منطقه انجام می‌شود و امکانات و تجهیزات لازم را برای این مهم پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از تجهیز و آماده‌سازی 12 جایگاه اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده است و در صورت نیاز سایر امکانات نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

بخشدار سعدآباد نیز گفت: سعدآباد از مناطق توریستی استان است و جذابیت‌های گردشگری بسیار ارزشمندی دارد.

غلامرضا وفایی افزود: همه مسئولان و متولیان امور برای اسکان و استقبال از مهمانان آماده هستند.

مسئول تعاون و امور رفاهی اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت محل‌های اسکان مهمانان نوروزی سعدآباد ذکر کرد و گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اسکان و رفاه مهمانان نوروزی با اولویت مهمانان فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

محمد موسوی اضافه کرد: در نشست‌های مختلف ضمن بررسی کمی و کیفی محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی در نوروز 92 برنامه‌ریزی لازم برای رفع کمبودها و تمهید مقدمات و شرایط لازم برای هر چه مطلوب‌تر برگزار کردن اسکان مهمانان نوروزی و خانواده‌های فرهنگیان در تعطیلات نوروز 92 به عمل خواهد آمد.

وی افزود: 12 جایگاه اسکان مهمان نوروزی تعیین شده که شش مدرسه در شهر سعدآباد و 3 مدرسه در شهر وحدتیه در نظر گرفته شده و در روستاهای نظرآقا، هلپه‌ای و درودگاه نیز هر کدام یک مدرسه تعیین شده است.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول