اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

آماد‌ه‌سازی 230 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: افزون بر 230 کلاس در قالب 32 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران آماده‌سازی و تجهیز می‌شود.

آماد‌ه‌سازی 230 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران

یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آموزش و پروش این شهرستان، مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران است.

وی ابراز داشت: آماده‌سازی مدارس این شهرستان برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی از اولویت‌های مهم و اساسی ستاد اسکان مسافران نوروزی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در این شهرستان 230 کلاس درس در قالب 32 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده که ظرفیت اسکان این کلاس‌ها پنج تا 15 نفر است.

مرادی افزود: استفاده از مدارسی که در مرکز شهر و در محدوده عبور و مرور مسافران نوروزی واقع شده، به منظور دسترسی آسان مسافران به این مدارس و وجود امکانات بهداشتی مناسب از جمله موارد و اولویت‌ها برای انتخاب مدارس محل اسکان مسافران نوروزی در گچساران بوده است.

وی از افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس گچساران نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان داشت: در سال گذشته حدود 212 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

محدودیتی برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران وجود ندارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران و رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی این شهرستان یادآور شد: با توجه به مساعد بودن وضعیت آب و هوا، پیش‌بینی افزایش زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) و وجود طبیعت زیبا در گچساران در نوروز امسال پیش‌بینی می‌شود زائران، مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشند.

مرادی بیان داشت: به همین منظور ستاد اسکان مسافران نوروزی گچساران، برخی مدارس روستاهای مسیر محور اصلی این شهرستان را برای اسکان مسافران و گردشگران پیش‌بینی کرده و در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: این مدارس در صورت نیاز به 230 کلاس موجود افزوده می‌شود تا محدودیت و مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی وجود نداشته باشد.

مرادی مدارس روستاهای امامزاده جعفر(ع)، سربیشه، چهاربیشه و خیرآباد را از جمله مدارس روستایی در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی گچساران عنوان کرد.

وی با بیان این‌که برخی مدارس این شهرستان هوشمند سازی شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به سخت‌افزارهای موجود در کلاس‌های هوشمند، اسکان مسافران نوروزی در مدارسی که هوشمند سازی نشده است، صورت می‌گیرد.

مرادی گفت: تعمیر، تجهیز و آماده‌سازی مدارس برای اسکان مسافران از جمله اقدامات و برنامه‌های پیش‌روی ستاد اسکان مسافران نوروزی گچساران است.

انتهای پیام/82001/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول