اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

تجهیز 304 آموزشگاه اهواز برای اسکان میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از تجهیز 304 آموزشگاه اهواز برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.

تجهیز 304 آموزشگاه اهواز برای اسکان میهمانان نوروزی

  به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: با توجه به سفر کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی از هفته آخر اسفندماه به شهرستان اهواز لازم است با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه‌ها، تمهیدات لازم به منظور تامین امکانات و پذیرایی هرچه بهتر از آنها به عمل آید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته اسکان و پذیرایی ستاد نوروزی شهرستان اهواز در آستانه سال جدید 304 آموزشگاه شامل 3 هزار کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور آماده می‌شود.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مناسب جهت اسکان میهمانان نوروزی توسط چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان اهواز صورت گرفته است و تلاش شده تا فضای مناسبی جهت رفاه حال و رضایتمندی مسافران نوروزی در مدارس فراهم آید.

وی همچنین عنوان کرد: محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز و پارک لاله توسط شهرداری به منظور اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده و امکان برپایی چادرهای شخصی مسافران در این محل‌ها فراهم شده است.

فدعمی در پایان خاطرنشان کرد: تامین امنیت مناطق اسکان میهمانان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و مراکز بهداشت شهرستان بر محلهای اسکان نظارت کامل خواهند داشت.

انتهای پیام/72001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول