اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بوشهر 110 شهید فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: وجود 110 شهید فرهنگی در استان ثمره حضور فرهنگیان در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

بوشهر 110 شهید فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، علی موحدی ظهر امروز در جمع مسئولان شبانکاره اظهار کرد: آموزش و پرورش در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و طی چند سال اخیر شاهد کسب موفقیت‌های ارزشمندی در تمام حوزه‌ها بوده‌ایم.

وی افزود: اجرای طرح مهم و بزرگ تحول بنیادین از اساسی‌ترین موفقیت‌های آموزش و پرورش بوده و این طرح در واقع نقشه راه آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هشتم اسفند‌ماه روز امور تربیتی خاطر نشان کرد: در یک مدرسه خوب یک نفر ابلاغ تربیتی دارد اما همه معلمان تربیت را ابلاغ می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر مربی محبوب دانش‌آموز باشد دانش‌آموز با جان و دل خواسته‌هایش را اجابت می‌کند.

این مسئول یادآور شد: تربیت فقط به دست مربی محبوب صورت می‌گیرد لذا یکی از مشکلات ما این است که پدر و مادرها هم در برخی اوقات برای بچه‌ها محبوب نیستند.

موحدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره شهدا گفت: 110 شهید فرهنگی در استان بوشهر ثمره حضور فرهنگیان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح آیات مربوط به زنده بودن شهدا پرداخت و اضافه کرد: شهدا طبق آیات قرآن کریم زنده‌اند و ناظر اعمال و رفتار ما هستند و در واقع میزبانان اصلی یادواره شهدا خود شهیدان هستند.

موحدی گفت: باید همواره یاد و نام شهدای عزیز را گرامی بداریم و در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول