اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

حقوق فرهنگیان با دانشگاهیان همتراز شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ارتقای جایگاه معلمان و هم‌ترازی حقوقی آنها با دانشگاهیان را خواسته ویژه فرهنگیان دانست.

حقوق فرهنگیان با دانشگاهیان همتراز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی مروی در همایش حیات طیبه که با حضور فرهنگیان نیشابور، فیروزه، میان جلگه، سرولایت و زبرخان و وزیر آموزش و پرورش در سالن رفانیر نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: باید به پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی توجه واقعی شود و اعتبار کارت منزلت به اعتبار واقعی برسد.

وی افزود: ساخت مجتمع بزرگ جامع آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف آموزشی یک نیاز شهرستان نیشابور می‌تواند بهترین هدیه سفر وزیر آموزش و پرورش به دو شهرستان و سه بخش نیشابور باشد.

 وی با تاکید بر ، تصریح کرد: نماینده نیشابور و فیروزه در خانه ملت، خواستار استخدام گزینش‌شدگان سال 88 دانشگاه فرهنگیان شد.

مروی با اشاره به اینکه فرهنگیان سازندگان پایه‌های تعلیم و تربیت هستند، خواستار اختصاص بودجه بیش‌تر به فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزان شد.

وی گفت: تسهیل در بازنشستگی بانوان فرهنگی بالاتر از 50 سال خواسته دیگر فرهنگیان است. 

انتهای پیام/70006/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول