اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مواد نفتی 68 مرکز روستایی در حال توزیع است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر مواد نفتی در 68 مرکز روستایی شهرستان اردبیل در حال توزیع است.

مواد نفتی 68 مرکز روستایی در حال توزیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست با مدیر شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از ابتدای امسال و در مسیر رفاه حال روستائیان، این توزیع در مراکز روستایی انجام می‌شود و تا پایان زمستان نیز این روند ادامه پیدا می‌کند.

وی از کاهش مصرف سوخت و فرآورده‌های آن در سال‌های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ کاهش 25 درصدی مصرف نفت سفید نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده که این امر در سایه آگاه‌سازی و استفاده بهینه همچنان ادامه می‌یابد.

دبیر از فعالیت 17 جایگاه «سی‌ان‌جی» و 26 جایگاه بنزین در اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ همه این جایگاه‌ها، به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و به عموم مراجعان و صاحبان خودرو ارائه خدمات می‌کنند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: با تشکیل اکیپ‌های پیش‌بینی شده به نام گل‌گشت نوروزی که از طرف مدیریت عملیات تهران حمایت و پشتیبانی می‌شود، قطعاً نظارت بر این جایگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح تمام جایگاه‌ها به ویژه جایگاه‌های شلوغ، پرتردد و پرمصرف مورد بازرسی و بازبینی قرار می‌گیرند تا مسافران نوروزی در ایام تعطیلات دچار مشکل در سوخت‌گیری نشوند.

دبیر، وضعیت جایگاه «سی‌ان‌جی» اردبیل را مطلوب اعلام کرد و ادامه داد: باید با بررسی‌های فنی مشکل جایگاه‌هایی که فعال نیستند برای استفاده عموم برطرف شود.

مصرف بنزین در اردبیل پنج درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل از افزایش پنج درصدی مصرف بنزین خبر داد و یادآور شد: به جهت مرکزیت شهرستان اردبیل، افزایش مصرف در اردبیل قابل پیش‌بینی است.

دبیر گفت:‌ با وجود این پیش‌بینی‌ها ما باید در هر حال با مدیریت و آگاه‌سازی لازم، مردم را نسبت به کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی ترغیب کنیم.

وی در پایان تدابیر اندیشیده شده در تمام جهات برای مقابله با سرما و زمستان و همچنین سوخت‌رسانی به مجاری کارخانجات، مراکز تولیدی و مرغداری‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار ادامه این روند رو به بهبود شد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول