اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه معاون اول رئیس جمهوری:

احداث سایت نفتی خزر به صورت ملی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه معاون اول رئیس جمهوری گفت: احداث سایت نفتی سردار جنگل خزر در رودسر به صورت ملی پیگیری می‌شود.

احداث سایت نفتی خزر به صورت ملی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد علی‌آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره بازدید دو روزه خود از پروژه‌های عمرانی، باغ‌های چای و سایت نفتی خزر، اظهار کرد: زمین سایت مذکور با مشکل مواجه است و قرار شد که وزارت نفت به صورت جدی‌تر وارد میدان شود.

وی احداث سایت نفتی سردار جنگل خزر را دارای اهمیت ملی عنوان کرد و افزود: وضعیت سایت نفتی خزر با مسئولیت مستقیم معاون اول رئیس جمهوری پیگیری می‌شود و در صورت نیاز تا 10 روز آینده جلسه ویژه‌ای برای این موضوع در تهران یا گیلان برگزار می‌شود.

*مشکلات صنعت چای به صورت جدی پیگیری می‌شود

علی‌آبادی همچنین ابریشم و چای را از دیگر مواردی عنوان کرد که در سفر دو روزه خود به گیلان مورد پیگیری قرار داد و خاطرنشان کرد: مدت سه سال است که موضوع چای به صورت جدی پیگیری می‌شود و تصمیم‌های لازم برای برطرف شدن موضوع معضل چای سنواتی گرفته شده و این موضوع در پایان راه است.

*حضور احمدی‌نژاد یا معاون اول رئیس جمهوری در گیلان

وی از حضور احمدی‌نژاد یا معاون اول وی برای افتتاح پروژه‌های بزرگ در گیلان خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های با سطح فنی و پزشکی بسیار بالا به‌زودی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، نماینده ویژه معاون اول رئیس جمهوری در سفر دو روزه خود به گیلان از پروژه‌های افتتاحی، صنعت ابریشم، چای و سایت نفتی خزر بازدید کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول