اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی گچساران عنوان کرد

توزیع 2 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی گچساران گفت: افزون بر دو میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید به صورت کالابرگ میان روستائیان گچساران و باشت توزیع شده است.

توزیع 2 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای گچساران

سید عبدالخالق حسینی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: خدمات‌رسانی به روستائیان و عشایر به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه بسیار مهم بوده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توزیع نفت سفید در روستاهای این شهرستان به عنوان یکی از خدمات و وظایف اداره تعاون روستایی گچساران ابراز داشت: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز روستائیان در فصل سرما، نفت سفید به صورت کالابرگی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رئیس تعاون روستایی گچساران یادآور شد: روستائیان از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده و به دلیل شرایط و محیط زندگی و سکونت، توجه هر چه بیشتر به وضعیت آنان ضرورت دارد.

حسینی تصریح کرد: از ابتدای طرح توزیع نفت سفید در میان روستاهای گچساران تاکنون افزون بر دو میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است.

وی افزود: این میزان نفت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و از طریق نمایندگان این شرکت در روستاهای مختلف توزیع شد.

توزیع 23 تن برنج در روستاهای گچساران

حسینی با اشاره به توزیع کالابرگ دریافت سهمیه سوخت در میان روستائیان ابراز داشت: این کالابرگ‌ها برای خانواده‌های یک و دو نفره، سه و چهار نفره، پنج و شش نفره و خانواده‌های هفت نفر به بالا صادر شده و در اختیار آنان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کالابرگ‌ها پس از اعلام، در مدت زمان معینی معتبر بوده و فروشندگان نفت سفید ملزوم به تسویه کالابرگ‌ها در موعد مقرر هستند.

رئیس تعاون روستایی گچساران بیان داشت: توزیع نفت سفید در شهرستان‌های گچساران و باشت توسط سه شرکت تعاونی شهید مفتح، بشارت و بهشتی و با نرخ مصوب هر لیتر یک‌هزار ریال صورت می‌گیرد.

حسینی از توزیع 23 تن برنج توسط دو شرکت تعاونی و فروشگاه‌های تابعه زیر نظر اداره تعاون روستایی گچساران خبر داد و گفت: این میزان برنج با قیمت مصوب کیلویی 30 هزار و 500 تومان توزیع شد.

انتهای پیام/82001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول