اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

درگیر جنگ شدید اقتصادی هستیم / ذخیره‌سازی مناسب دولت برای شب‌ عید

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه درگیر جنگ شدید اقتصادی با دشمن هستیم، از ذخیره‌سازی خوب محصولات در روز‌های پایانی سال خبر داد.

درگیر جنگ شدید اقتصادی هستیم / ذخیره‌سازی مناسب دولت برای شب‌ عید

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به تشدید افزایش موج گرانی و تورم اظهار داشت: توافقات بسیار خوبی بین مجلس و دولت برای کنترل وضعیت فعلی صورت گرفته است و امیدواریم این فشار‌ها کاسته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم که لازم است مسئولان اختلافات را کنار گذاشته و با کنار هم‌ قرار دادن راه کار‌ها به مبارزه با گرانی‌ و سودجویی بپردازند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به نزدیکی ایام عید تمام انبار‌های محصولات مختلف پر بوده و ذخیره خوبی از سوی دولت برای ایام شب عید پیش‌بینی شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

عباسپور عنوان کرد: البته در عین حال که ذخیره‌سازی خوبی صورت گرفته است لازم است مسئولان در تنظیم هرچه بیشتر و بهتر بازار شب عید کوشا بوده و مانع از سوء استفاده عناصر محتکر و گران‌فروش شوند.

وی با اشاره به دعوت مکرر مقام معظم رهبری به آحاد ملت و مسئولان برای اتحاد و دوری از حاشیه‌سازی عنوان کرد: ارتقای معیشت مردمی اولویت برنامه‌های مسئولان اجرایی است و در این زمینه نباید هیچ‌گونه کوتاهی در هیچ مقطعی صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول