اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-386

باقری: جنگ اقتصادی دشمن با شکست مواجه شده است

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که جنگ اقتصادی دشمن با شکست مواجه شده است.

باقری: جنگ اقتصادی دشمن با شکست مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، علی باقری عصر امروز در گردهمایی سیاسی و بصیرتی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای نمدمال بخش بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به حضور انقلابی و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: حضور شما مردم به دشمنان این پیام را داشت که اگر ما را در سختی قرار دهید، بیشتر برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در صحنه حضور خواهیم داشت و این نشان از بصیرت و آگاهی شما ملت است.

وی افزود: دشمنان ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانند ذره‌ای در حرکت ملت ایران خللی ایجاد کرده و به نفع خود استفاده کنند؛ اما مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به آنان سیلی محکمی زدند.

کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران با اشاره به تحریم‏ها دشمنان گفت: آنها تلاش کرده‏اند به قول خود تحریم‏های فلج‏کننده‏ای بر ضد ملت ایران اعمال کرده و مردم را از نظام کنند؛ اما حضور شما نشان داد که ارزش‏های والای انقلاب اسلامی مهم‏تر از این برنامه‏هاست.

باقری با بیان اینکه باید با کمک همدیگر در رفع مشکلات کشور تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به کمک تک تک ما احتیاج دارد و اکنون که در جنگ نابرابر هستیم؛ باید با تلاش و پشتکار مصمم‏تر از همیشه برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب با سختی و مشکلات روبه‌رو بوده‌ایم و این باعث اقتدار و صلابت ما و ایستادن روی پایمان شده است و دشمنان هنوز این ایستادگی را باور ندارند و تلاش بیهوده می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ت10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول