اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

بسیجیان میدان‌دار جنگ اقتصادی باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج و بسیجیان در صحنه و وسط میدان حاضر هستند و همین امر عامل موفقیت در جنگ اقتصادی مانند سایر جنگ‌ها خواهد شد.

بسیجیان میدان‌دار جنگ اقتصادی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی عصر امروز در جلسه طرح «ابرار» که در شاهرود برگزار شد، با اشاره به اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبری انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب تاکید دارند که تحریم نمی‌تواند ملت ایران را از حرکت بازدارد و در این راه باید هوشیار بود و تلاش کرد تا به قله رسید و آنگاه که به قله برسیم، دشمنی‌ها تمام می‌شود و پیروزی از آن ملت ماست.

وی با تاکید بر نقش بسیج در این عرصه افزود: همان‏طور که بسیج حافظ انقلاب و ارزش‌های الهی و اسلامی است، باید در این عرصه نیز وارد شود و با تمام تلاش خود برابر این تهدیدات ایستادگی و استقامت کند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: طبق سخنان رهبری فرزانه انقلاب، جامعه باید تلاش کند تا الگوی صرفه‏جویی، اصلاح الگوی مصرف، توجه به تولید داخلی و حفظ سرمایه‌های ملی و اتحاد و انسجام خود را حفظ کند.

قرغی تاکید کرد: بسیج در این موارد نقش مهمی دارد و باید در وسط میدان حضور داشته باشد تا بتوان با فرهنگ‌سازی در جامعه دشمن را در این جنگ نیز شکست داد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ را در خود تقویت کنیم، اظهار داشت: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در خود و خانواده تبیین کنیم و بتوانیم با تاثیرگذاری بر جامعه ،‌ مقابل این تهدیدات و فشارها ایستادگی و این‏ مشکلات را تبدیل به فرصت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود افزود: دشمن با اعمال فشار و تحریم‌های مختلف تلاش می‌کند تا مردم ما را منفعل و از این آب گل‏آلود به نفع خود استفاده کند، اما هوشیاری بسیج و جامعه نمی‌گذارد تا به اهدافش برسد.

قرغی با بیان اینکه باید عادات فردی و اجتماعی خود را تغییر دهیم، اظهار داشت: احتکار، حرص، طمع، زیاده‌خواهی و گران‌فروشی را باید کنار گذاشت و با همکاری دولت و حضور ملت در صحنه این فشارها را بی‌اثر کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: ملت ما هوشیار و برابر توطئه‏های دشمنان ایستاده و آماده دفاع از اسلام و میهن است و این تهدیدها و فشارها را با توکل به خدا تبدیل به فرصت کرده و با ایستادن روی پای خود، نیازها را برطرف و استقلال اقتصادی را شکوفا خواهد کرد.

انتهای پیام/74004/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول