اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد خبر داد

آمادگی 181 کلاس درس برای اسکان مسافران در مهاباد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: 181 کلاس درس در مهاباد برای اسکان مسافران نوروزی آماده است.

آمادگی 181 کلاس درس برای اسکان مسافران در مهاباد

خضر کاک‌درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مهاباد آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی را دارد.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مهاباد از ماه گذشته مقدمات لازم را در این زمینه فراهم می‌کند، تصریح کرد: برای این منظور ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان به همت تمام اعضای این ستاد به طور جد وارد کار شده است.

کاک‌درویش با اشاره به آمادگی محل‌های اسکان در این شهرستان، افزود: 20 مدرسه در قالب 181 کلاس درس، علاوه بر خانه معلم، مهمان‌سرا و هتل این شهر آماده اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به زیباسازی شهر مهاباد برای ورود مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: شهرستان مهاباد به واسطه دارا بودن ظرفیت‌های متعدد گردشگری قابلیت جذب حداکثری گردشگر را دارد که در این راستا باید زیرساخت‌های مورد نیاز را مهیا کرد.

فرماندار مهاباد از آمادگی گروه‌های امداد و نجات و پلیس راه این شهرستان برای حضور در محورهای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های امداد و نجات هلال‌احمر این شهرستان در قالب اکیپ‌های امدادی در جاده‌های این شهرستان و همچنین در داخل شهر مستقر می‌شوند تا برای مسافران نوروزی ارائه خدمات کنند.

کاک‌درویش افزود: علاوه بر این پلیس راه این شهرستان نیز در جاده‌ها ارائه خدمات می‌کند که برای این منظور اکیپ‌های پلیس راه در نوروز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/61001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول