اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی آذربایجان غربی:

سمن‌ها وارد عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید وارد عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی شوند.

سمن‌ها وارد عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه خدادوست ظهر امروز در همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، محققان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان نهادهای مختلف می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای سطح زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان نهادی اجتماعی و یکی از سازمان‌های حمایتی و تخصصی می‌تواند زمینه‌های لازم را برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی فراهم کند و به این ترتیب با سازمان‌های دیگر برای ریشه‌کن کردن این آسیب‌ها همکاری کند.

رئیس همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت محدود نهادها برای مقابله با جرایم اجتماعی، گفت: در صورتی که نهادها به صورت مشارکتی و هماهنگ به مقابله با جرایم اجتماعی بپردازند می‌توان شاهد نتیجه‌بخش بودن برخوردها بود اما در غیر این صورت شرایط بدتری در انتظار جامعه خواهد بود.

خدادوست تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی با مضامین اجتماعی و همچنین ایجاد زمینه لازم برای برخورداری مردم از دانسته‌های نهادهای متولی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند فعالیت در این حوزه را آسان‌تر کرده و به این ترتیب موجب کاهش جرایم شود.

وی ادامه داد: تعامل خانواده با مدرسه و سایر نهادهای آموزشی می‌تواند در بهبود آموزش‌های لازمه کارساز باشد و شاهد افزایش همکاری میان مردم و مسئولان باشیم.

مدیر‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اعتماد‌سازی و استفاده از آموزه‌های اسلامی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی شروط لازم برای برخورداری مردم از زندگانی سالم هستند که باید در جامعه کنونی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/61003/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول