اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

فعالیت 5 مرکز بازپروری و بازتوانی اعتیاد در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از فعالیت پنج مرکز بازپروری و بازتوانی اعتیاد در دشتستان خبر داد.

فعالیت 5 مرکز بازپروری و بازتوانی اعتیاد در دشتستان

علیرضا هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی در چند سال گذشته خدمات قابل قبول و ارزشمندی برای مددجویان و جامعه هدف ارائه کرده و بهبود کیفیت خدمات و حمایت از مددجویان در سال جاری مورد تأکید قرار دارد.

وی ادامه داد: توانمندسازی جامعه هدف از جمله مأموریت‌های این نهاد است و با تلاش کارکنان سازمان بهزیستی در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: گسترش خدمات بهزیستی در جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر تلاش بسیار خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

هوشیار از فعالیت پنج مرکز بازپروری و بازتوانی اعتیاد در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در این شهرستان، اقدامات خوبی به‌ منظور خدمات بازپروری و ترک اعتیاد صورت گرفته و شاهد فعالیت سه مرکز بازپروری سرپایی، یک مرکز بستری بازپروری و یک کمپ بازتوانی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: فراهم کردن زمینه‌ لازم برای رهایی جامعه انسانی از بلای خانمان‌سوز اعتیاد از برنامه‌های مهمی است که بهزیستی با عزم جزم در راستای تحقق این هدف گام برمی‌دارد.

هوشیار به اهداف مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز درمان معتادان خودمعرف در مدت 21 روز بدون استفاده از دارو است.

وی اذعان داشت: کارشناسان بهزیستی در این مسیر نهایت همت خود را مصروف داشته‌اند و برای سالم‌سازی جامعه از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خدمات مستمر بهزیستی دشتستان را چهار هزار و 500 خانوار توصیف کرد و ابراز داشت: از خیران و مردم شهرستان انتظار داریم، این سازمان را در ارائه خدمات مطلوب و بهینه یاری برسانند.

وی افزود: هم‌اکنون این سازمان در حوزه درمان و همچنین پیشگیری فعالیت‌های متنوعی دارد و در حد توان خود به مردم و افراد تحت پوشش خدمات لازم را ارائه می‌کنیم.

هوشیار در پایان گفت:: افزایش کیفیت خدمات مورد توجه و تأکید مسئولان قرار دارد و نباید کم‌کاری و اهمالی در این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول