اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ورامین:

دشمن می‌خواهد جامعه را آلوده کند/ بهره‌گیری از بسیج و یگان امداد در گشت ارشاد

خبرگزاری فارس: عضو ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین گفت: دشمن می‌خواهد جامعه را آلوده کند.

دشمن می‌خواهد جامعه را آلوده کند/ بهره‌گیری از بسیج و یگان امداد در گشت ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش نشست تعامل گروه‌های تذکر لسانی و پلیس امنیت اخلاقی شهرستان ورامین در دفتر امام جمعه این شهرستان تشکیل شد.

امام جمعه موقت ورامین طی سخنانی امنیت اخلاقی را از امور پر اهمیت دانست و گفت: تذکر لسانی باید بیش از پیش تقویت شود، اجرای تذکر لسانی وظیفه آحاد ملت است اما موارد اجرایی آن بر عهده مجموعه‌ها و دستگاه‌های مرتبط است، باید راهکارهای ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه به‌خوبی شناسایی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ضمن تقدیر از اجرای طرح تذکر لسانی در ورامین تصریح کرد: این طرح در حد خود برکات و اثرات مثبتی داشته است، البته کار فرهنگی نیاز به زمان دارد تا بتوان نتیجه آن را به‌خوبی مشاهده کرد.

این عضو ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با اشاره به مصوبه ستاد احیاء در مورد استقرار یک کیوسک امنیت اخلاقی در قسمتی از میدان امام خمینی(ره) اظهار داشت: استقرار این پایگاه اثر بازدارنده دارد و ما امید داریم با استقرار آن و نیز تقویت گروه‌های تذکر لسانی و حمایت‌های مردمی بتوانیم بروز برخی بد اخلاقی‌های اجتماعی را در شهر خود به‌خوبی مدیریت کنیم.

وی عنوان کرد: امروز دشمن می‌خواهد جامعه ما را از نظر فرهنگی و اخلاقی آلوده کند تا مردم و مومنین و حتی خود ما مایوس شویم، اما این‌چنین نیست، نظام ما اسلامی است، ابزار و امکانات در دست ما است باید با انگیزه وارد شویم، قطعاً پاداش خوبی خواهد داشت، ممکن است احیاناً به فردی که تذکر لسانی می‌دهد توهین هم شود اما نباید مایوس شد، تذکر بدهید با روی خوش و بروید.

می‌خواهند با ترویج بی‌بند و باری کشتی انقلاب را غرق کنند

فعال طرح تذکر لسانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های تذکر لسانی گفت: برخورد با منکرات در جامعه اهمیت فراوانی دارد، ما وارث خون چند صد هزار شهیدی هستیم که همه برای احیاء اسلام و نظام اسلامی خون خود را فدا کردند، وظیفه ما سنگین است.

سید حسین میر نصیری در این جلسه ابتدا تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم بدان بر خوبان مسلط می‌شوند و اگر عذابی بیاید خوب و بد را با هم خواهند سوخت، باید آگاه باشیم، دشمنان می‌خواهند با ترویج بی‌بند و باری کشتی انقلاب را غرق کنند، می‌خواهند ماجرای آندولس را در کشور ما تکرار کنند و از درون جوان‌های ما را تهی سازند.

بهره‌گیری از بسیج و یگان امداد در گشت ارشاد

فرمانده جدید پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز با ارائه گزارشی از روند راه اندازی گشت ارشاد گفت: در تهران گشت ارشاد بر عهده پلیس امنیت اخلاقی بوده و هست اما در این منطقه امکانات و نیروهای ما برای راه‌اندازی این گشت بسیار کم است.

سید جمال نیکجو افزود: ما می‌خواهیم محدوده میدان امام خمینی (ره) تا میدان امام حسین(ع) را به‌طور کامل پوشش دهیم و به همین دلیل برای برادران از نیروهای یگان امداد و برای نیروهای خانم از خواهران بسیجی که مورد تایید باشند استفاده کنیم و اوضاع فرهنگی شهر را به حد نرمال و راضی کننده برسانیم.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول