اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

برگزاری طرح آیه‌های تمدن برای دانش‌آموزان بسیجی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از برگزاری طرح آیه‌های تمدن برای دانش‌آموزان بسیجی دشتستان خبر داد.

برگزاری طرح آیه‌های تمدن برای دانش‌آموزان بسیجی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در همایش توجیهی طرح آیه‌های تمدن در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ارزشی در بین دانش‌آموزان امری مهم و لازم است.

وی ادامه داد: طرح آیه‌های تمدن ویژه دانش‌آموزان ممتاز بسیجی مقاطع راهنمایی و متوسطه در برازجان برگزار شده و اهمیت زیادی دارد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: این طرح، یکی از طرح‌های بزرگ علمی است که در ارتقای سطح علمی، افزایش معدل و کسب رتبه‌های برتر در دانشگاه‌ها، اجرا می‌شود.

اسدی تصریح کرد: ایران یکی از پیشتازان تولید علم است و کسب جایگاه‌های علمی یکی از موفقیت‌های ما در مقابل ابرقدرت‌های غربی و دشمنان اسلام است.

وی بر لزوم تبعیت از سیره شهدا تأکید کرد و افزود: بارزترین صفت شهدا، وظیفه‌شناسی آنها بود، چراکه به موقع وظیفه خود را شناختند و به آن عمل کردند و امروز به همین دلیل است که ما از آنها به عنوان بهترین الگوی ایثار و مقاومت یاد می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: وظیفه ما در عرصه کنونی خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا و عمل به آنها است، چراکه شهدای ما همه قدم در این راه گذاشتند تا پاکی، عفت و ارزش‌های فاطمی در جامعه پایدار بماند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با برشمردن اصل ولایت به عنوان بهترین اصلی که ما می‌توانیم بر آن تکیه کنیم، اضافه کرد: پیروی از ولایت همان چیزی است که شهدا از ما می‌خواستند، چراکه رمز موفقیت ما، تکیه بر اصل ولایت و حفظ وحدت و همبستگی است.

 مشاور طرح آیه‌های تمدن نیز گفت: این طرح از سال 86 در دو سطح کوتاه مدت و میان مدت تشکیل شد که شناسایی و رشد علمی دانش‌آموزان سرآمد و مستعد و تعمیق معرفت دینی از اهداف این طرح است.

بهرهمندان افزود: حمایت و ارایه خدمات مستمر به منظور ارتقاء سطح تحصیلی، توانمندسازی و ایجاد زمینه برای ارتقاء نقش مؤثر اجتماعی، ترویج نشاط علمی و فرهنگی در جامعه دانش‌آموزی و افزایش منزلت بسیج از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/24/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول