اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم والیبال متین ورامین

به‌زودی ورامین قطب والیبال کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: تنها بازیکن بومی حاضر در تیم لیگ برتری والیبال متین ورامین، عامل اصلی پیشرفت ورزشی خود را سرمربی کنونی این تیم دانست.

به‌زودی ورامین قطب والیبال کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اصغر رزم‌فر که هم‌اکنون در بالاترین سطح لیگ کشور حضور دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، مصطفی کارخانه را مهمترین عامل در پیشرفت خود دانست و گفت: حضور کارخانه در ورامین به‌عنوان سرمربی، یک اتفاق خوش آیند بود که این امر منجر به پیشرفت ورزش والیبال در شهرستان خواهد شد و همچنین جوانانی مثل من نیز می‌توانند از این فرصت برای آینده‌نگری خود استفاده کنند.

این بازیکن خوش استیل که هم اکنون دارای تنها 21 سال سن می‌باشد، افزود: تنها در شرایطی ورزش یک منطقه به بلوغ خواهد رسید که فردی دلسوز همراه با داشتن تجربه وارد این عرصه شود که این مهم هم‌اکنون در منطقه رخ داده است و در صورت تداوم و همکاری مسئولان قطع به یقین ورامین به‌زودی به‌عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور معرفی می‌شود.

رزم‌فر که دارای قامتی 2 مترو 2 سانتی‌متری می‌باشد، ادامه داد: شهرستان ورامین دارای استعدادهای ناب والیبال است که اگر شرایط و انگیزه در آنان ایجاد شود می‌توانند تیم ملی کشورمان را در رده‌های مختلف از حضور خود بهره‌مند کنند و برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

وی که در تیم‌های مختلف و در مسابقات گوناگون استانی و کشوری حائز رتبه‌های درخوری شده است، اظهار داشت: طی چند سال گذشته که به ورزش والیبال روی آورده‌ام توانسته ام در لیگ استان تهران مقام‌های مختلفی کسب کنم و با اندوختن تجربه‌ای ناچیز به تیم متین ورامین دعوت شوم، ولی بعد از حضور در این تیم و تمرین در کنار بازیکنان صاحب نام و با هدایت یک مربی نام آشنا و کاربلد، تحولی عظیم در بعد ورزشیم ایجاد شد.

این بازیکن خوش اخلاق و خوش آتیه گفت: به‌طور قطع این تجربیات در آینده‌ای نزدیک به کار بسته خواهد شد تا بتوانم برای ورزش کشورم مفید باشم و به‌عنوان یک ورامینی برای منطقه‌ام نام‌آوری کنم.

رزم‌فر سپس در ارتباط با اهداف خود اظهار داشت: نخستین هدفم حضور در تیم ملی کشورم می‌باشد تا بتوانم با این تیم افتخاراتی که همیشه در رویاهایم می‌پروراندم را به تحقق برسانم.

بازیکن تیم متین ورامین با اشاره به حامیان خود در راستای پیشرفت ورزشی‌اش گفت: پدر و مادرم حامیان اصلی در جهت پیشرفت ورزشیم بوده‌اند، چراکه با تشویق‌های مداوم و حتی دلداری آنان توانسته‌ام به ورزش مورد علاقه‌ام ادامه دهم.

وی سپس در ارتباط با مربی کنونی خود اذعان کرد: کارخانه یکی از مربیانی است که خالصانه تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده و من نیز در بعد ورزش و اخلاق مدیون این مربی بزرگ می‌باشم.

رزم‌فر همچنین به مربی دوران نوجوانی‌اش اشاره کرد و گفت: فاضل شیرکوند اولین فردی بود که مرا با والیبال آشنا کرد که همین جا از زحمات وی که هم اکنون عهده‌دار هدایت تیم نوجوانان و جوانان متین ورامین است، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول