اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال/

متین ورامین به مرحله پلی‌آف صعود کرد/ سقوط نوین کشاورز

خبرگزاری فارس: تیم متین ورامین با پیروزی برابر نوین کشاورز صعود خود را به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قطعی کرد.

متین ورامین به مرحله پلی‌آف صعود کرد/ سقوط نوین کشاورز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم متین ورامین با پیروزی برابر نوین کشاورز صعود خود را به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قطعی کرد و در مقابل باعث سقوط این تیم تهرانی به رقابت‌های دسته اول شد.

در ادامه رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و از هفته بیست و یکم (دهم دور برگشت) این مسابقات، امروز چهارشنبه تیم متین ورامین در خانه والیبال تهران در سه گیم متوالی میزبان خود را شکست داد و پیروزی دور رفت برابر شاگردان مسعود ارمات را تکرار کرد.

نتیجه کامل این دیدار به شرح زیر است:

* نوین کشاورز صفر – متین ورامین 3

(15 بر 25)، (25 بر 27)، (23 بر 25)

متین ورامین که پیش از این با چهارده برد و 41 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشت با کسب پیروزی در دیدار امروز برابر نوین کشاورز صعود خود را به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر قطعی کرد.

بدین ترتیب دیدار هفته پایانی این تیم برابر کاله برای نهایی شدن جایگاه این تیم برگزار خواهد شد. پیش از این نیز پیکان صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده بود.

نوین کشاورز هم که تا پیش از این هفته نسبت به صعود از رده یازدهم و فرار از سقوط امیدوار بود،  با توجه به شکست در مصاف با متین ورامین و با درنظر گرفتن پیروزی قاطعانه شهرداری تبریز در مصاف با میزان خراسان در رده یازدهم باقی ماند.

بنابراین دیدار هفته پایانی این تیم مقابل شهرداری ارومیه تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت و نوین کشاورز همانند جواهری گنبد در پایان این فصل از مسابقات به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

پیش از این دیدارها، تیم‌های شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان به ترتیب در مصاف با میزان خراسان و جواهری گنبد صاحب برتری سه بر صفر شده بودند. هفته بیست و یکم مسابقات والیبال لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.

برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* پیشگامان کویر یزد ـ شهرداری ارومیه

* کاله آمل ـ پیکان تهران

* سایپا البرز ـ آلومینیوم المهدی (عج) بندرعباس

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول