اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد مقابل گل گهر سیرجان

شهرداری زاهدان به لیگ برتر والیبال کشور صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری زاهدان با پیروزی مقتدرانه مقابل گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور ضمن راهیابی به فینال بازی‌ها، جواز حضور در دوره آتی لیگ برتر کشور را هم به دست آورد.

شهرداری زاهدان به لیگ برتر والیبال کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان و گل گهر سیرجان که در دو دیدار قبلی مرحله نیمه نهایی هر کدام صاحب یک برد شده بودند عصر چهارشنبه 6 اسفند در سیرجان به مصاف هم رفتند تا تعیین کننده دومین تیم فینالیست و البته صعود کننده به لیگ برتر باشند.

در این مسابقه که در حضور بیش از 1000 نفر از تماشاگران سیرجانی برگزار شد هر دو تیم با تمام قوا برای برد به میدان آمدند که دیدار نزدیک و نفس‌گیر آنها برتری 30 بر 28 تیم میزبان را در ست اول به همراه داشت.

شهرداری زاهدان که برای نخستین بار در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفته بود و نمی‌خواست چنین فرصتی را از دست دهد با تلاش و همت بازیکنانش در ست بعدی 25-19 از سد حریف گذشت و مجددا به جریان بازی بازگشت.

با این حال ست سوم علی‌رغم فشردگی و سختی کار برای هر دو تیم و البته تیم میهمان 27-25 به سود گل گهر پایان یافت تا این تیم با امیدهای فراوان به استقبال ست چهارم برود.

این ست نیز با روند پیشتازی تیم میزبان و اختلاف چهار امتیازی این تیم در جریان بود اما بازیکنان متعصب شهرداری زاهدان با به کار گرفتن تمام انرژی خود اختلاف ایجاد شده را جبران و این‌بار با حساب 25-22 گل گهر قدرتمند را شکست دادند و بازی را به ست پنجم و پایانی کشاندند.

با وجود همه استرس و نگرانی‌هایی که در زمینه نتیجه ست پنجم وجود داشت اما شاگردان مجید آزمون در تیم شهرداری زاهدان نبض کار را به دست گرفتند و با برتری 15- 9 در این ست، نتیجه کلی این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز را هم به سود خود به پایان رساندند.

این برد باعث شد شهرداری زاهدان با کسب دومین پیروزی خود مقابل گل گهر سیرجان راهی دیدار پایانی لیگ دسته اول والیبال کشور شود و علاوه بر آن با کسب افتخاری بزرگ در تاریخ فعالیت خود، برای نخستین بار به لیگ برتر والیبال کشور راه یابد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ دسته اول به صورت تک بازی در تهران برگزار می‌شود که در بازی رده‌بندی تیم‌های گل گهر سیرجان و مناطق نفت‌خیز جنوب به مصاف هم می‌روند و تیم‌های پیشگامان شفق اردکان و شهرداری زاهدان هم برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود. زمان این بازی‌ها از سوی فدراسیون والیبال کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول