اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی لغو مجمع هیئت والیبال استان صورت می‌گیرد

ثبت‌نام دوباره از کاندیداهای برای ریاست هیئت والیبال اصفهان

خبرگزاری فارس: در پی لغو مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان، به طور مجدد ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت ثبت نام می‌شود.

ثبت‌نام دوباره از کاندیداهای برای ریاست هیئت والیبال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های قبلی قرار بود بعد از ظهر دیروز مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان برگزار شود که این مجمع به دلیل عدم حضور تنها کاندیدای هیئت برگزار نشد.

هاشم امینی به عنوان تنها کاندیدای این مجمع به دلیل تجمع کشاورزان و شکستن خط لوله آب انتقال یزد در محل تجمع حضور یافته و در مجمع حضور نداشت، از این رو این مجمع جنبه قانونی نداشته و لغو شد.

با توجه به این مسئله، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید یک بار دیگر برای ثبت نام کاندیداهای ریاست هیئت فراخوان داده و پس از ثبت نام افراد، نسبت به تعیین زمان دیگری برای مجمع جدید اقدام کند.

به گزارش فارس، پس از استعفای هوشنگ عشایری از ریاست هیئت والیبال استان اصفهان، امینی که مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان را بر عهده دارد، با نظر رشید خدابخش مدیرکل قبلی ورزش استان اصفهان به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شد.

در مجمع قبلی هیئت، هوشنگ عشایری به عنوان رئیس هیئت والیبال استان اصفهان انتخاب شد، اما پس از کنار رفتن از مسئولیت اداره‌کل راه و ترابری و انتقال به استان فارس از سمت خود استعفا داد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول