اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هیئت والیبال هفته آینده برگزار می‌شود

لزوم بازنگری اداره کل ورزش برای هیئت والیبال

خبرگزاری فارس: در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، هاشم امینی به عنوان تنها کاندیدا ریاست هیئت والیبال استان اصفهان را بر عهده می‌گیرد اما به نظر می‌رسد بهتر بود اداره کل ورزش و جوانان بازنگری دوباره‌ای در وضعیت این هیئت می‌کرد.

لزوم بازنگری اداره کل ورزش برای هیئت والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بین فدراسیون والیبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، قرار است مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان یک شنبه هفته آینده برگزار شود.

برای این مجمع تنها کاندیدای ثبت نام شده هاشم امینی سرپرست هیئت است و در صورتی که مجمع به هر دلیلی لغو نشود، وی به عنوان رئیس آینده هیئت والیبال استان اصفهان انتخاب می‌شود.

این در حالی است که پس از استعفای هوشنگ عشایری از ریاست هیئت والیال استان اصفهان، امینی که مدیر عاملی شرکت آبفای اصفهان را بر عهده دارد، با نظر رشید خدابخش مدیر کلی قبلی ورزش استان اصفهان به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شد.

برخلاف دوره دوساله حضور عشایری در هیئت والیبال استان اصفهان که این هیئت فعالیت‌های پررنگی را صورت می‌داد، در زمان امینی این هیئت خبرسازی زیادی نداشت و به نظر می‌رسید امینی تمایل چندانی برای برعهده گرفتن این مسئولیت نداشته است اما پیشقدم نشدن جامعه والیبال برای تصدی پست ریاست، موجب شده تا وی در حال حاضر تنها کاندیدای هیئت باشد و شاید بر خلاف میل باطنی  نیز برای چهار سال آینده ریاست هیئت والیبال استان اصفهان را برعهده بگیرد.

به نظر می‌رسد اداره کل ورزش و جوانان باید دقت نظر بیشتری روی هیئت والیبال استان مبذول داشته و با فراخوان دوباره برای انتخابات هیئت زمینه ورود افرادی را فراهم کند که فرصت بیشتری برای انجام این مسئولیت داشته باشند و برای رشته والیبال مثمرثمر تر ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول