اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون والیبال:

حوادث غیرمترقبه مجمع والیبال اصفهان را لغو کرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: شرایط برای برگزاری مجمع والیبال اصفهان آماده بود اما حوادث غیر مترقبه‌ای رخ داد که قابل پیش‌بینی نبود.

حوادث غیرمترقبه مجمع والیبال اصفهان را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حکیم شرعی با اشاره به اینکه مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان به دلیل عدم حضور تنها کاندیدا لغو شد، اظهار کرد: والیبال ایران طی سال‌های گذشته حرکت رو به جلویی داشته و از والیبال آسیا نیز فراتر رفته و جهانی شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه والیبال ایران هم‌ردیف ابرقدرت‌‌ها شده است، تصریح کرد: قدرت والیبال ایران به جایی رسیده که کشورهای صاحب نام در این رشته نیز به قدرت والیبال کشورمان اذعان دارند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فدراسیون والیبال برای سال 92 برنامه فشرده‌ای را در دستور کار دارد، ضمن اینکه در برنامه ریزی‌های خود را بر مبنای برنامه چهار ساله تنظیم کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی فدراسیون والیبال بر اساس توسعه همگانی و قهرمانی این رشته تدوین شده است، تاکید کرد: پشتوانه والیبال در ایران تا حدی است که می‌توانیم به طور همزمان سه تیم ملی در رده بزرگسالان داشته باشیم.

شرعی با اشاره به فعالیت‌های والیبال در استان اصفهان  گفت: والیبال اصفهان در بخش آقایان تیمی را به مسابقات لیگ اعزام نکرده اما در بخش بانوان ظرفیت بالایی داشته و دو تیم مدعی لیگ از اصفهان هستند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول