اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

رامتین بالف بزرگی هنرمندان بوشهری را در ایران اثبات کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رامتین بالف هنرمند سرشناس بوشهری به شایستگی توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فیلم فجر را کسب و بزرگی هنرمندان بوشهری را در ایران اثبات کند.

رامتین بالف بزرگی هنرمندان بوشهری را در ایران اثبات کرد

یونس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تبریک موفقیت این هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اظهار داشت: موفقیت فیلم رودخانه‌های لیان ساخته هنرمند بوشهری بار دیگر بزرگی هنرمندان بوشهری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را اثبات کرد.

وی با بیان اینکه با شایستگی سیمرغ بلورین جشنواره فجر را کسب کرد، افزود: آقای بالف و تیم همراه ایشان برای این مستند زحمات بسیاری متحمل شدند و به شایستگی توانستند سیمرغ بلورین را از آن خود کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به حضور هنرمندان بوشهری در عرصه‌های تئاتر و فیلم گفت: موفقیت فیلم رودخانه‌های لیان نشان داد استان بوشهر در عرصه فیلم مستند ظرفیت‌های بسیار مهمی دارد و کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر با حضور بزرگانی از این رشته، کار بزرگی بود که یک هنرمند بوشهری توانست آن را انجام دهد.

این مقام مسئول گفت: فیلم «تنهای تنهای تنها» کاری از احسان عبدی‌پور دیگر هنرمند سرشناس بوشهری نیز حضوری خوب در جشنواره فیلم امسال داشت و موفق شد به جمع نامزدهای دریافت جایزه هم برسد و همین حضور در بخش بهترین‌ها، خود نشان از کار بزرگ احسان عبدی‌پور بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: همواره از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنری حمایت کردیم و این حمایت‌ها و کمک‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم دیگر هنرمندان بوشهری نیز بتوانند در عرصه‌های ملی بیش از پیش بدرخشند.

وی افزود: امسال فعالیت‌های هنری استان در رشته‌های تئاتر و فیلم رشد خوبی داشته و موفقیت‌های مطلوبی هم کسب کردیم که این نشان از استعدادهای هنرمندان جوان در استان بوشهر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان تئاتر استان بوشهر نیز در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضوری خوب و درخشان داشتند.

محمدی گفت: نمایش‌ صحنه‌ای تعزیه اشباح در دریای پارس و نمایش خلبان آر کیو 100 پیدا شد نیز دو نمایش از استان بوشهر بودند که توانستند به جشنواره تئاتر فجر راه یابند.

لازم به ذکر است رامتین بالف مستندساز بوشهری شب گذشته در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق شد برای فیلم مستند رودخانه‌های لیان سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول