اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی لیگ برتر والیبال انجام می‌شود

جدال کاله مازندران با متین ورامین برای تصاحب بالای جدول لیگ

خبرگزاری فارس: در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه کاله مازندران به مصاف متین ورامین می‌رود.

جدال کاله مازندران با متین ورامین برای تصاحب بالای جدول لیگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در یازدهمین دیدار دور برگشت و بیست ‌و دومین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم که دیدار پایانی مرحله گروهی محسوب می‌شود عصر فردا چهارشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

کاله تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها باید در دیداری سخت در خارج از خانه به مصاف تیم مدعی و پرمهره متین ورامین برود تا تکلیف چینش چهار تیم برتر مرحله پلی‌آف مشخص شود.

در هفته یازدهم دور رفت نیز شاگردان مصطفی کارخانه در متین ورامین نتوانستند بر تفکرات بهروز عطایی و بازیکنانش در کاله مازندران فایق آیند و با نتیجه سه بر صفر امتیاز کامل این دیدار را به حریف مازندرانی خود تقدیم کردند.

یکی از ویژگی‌های این دیدار جنگیدن بازیکنان کاله برای تصاحب رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و در مقابل والیبالیست‌های متین نیز می‌خواهند با پیروزی خانگی جایگاه خود در رده دوم لیگ برتر را استحکام ببخشند.

از سوی فدراسیون والیبال غفار درخشنده یکی از پیشکسوتان والیبال کشورمان برای این دیدار حساس و سخت که از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورامین سوت می‌خورد به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون است و ابراهیم فیروزی و علیرضا قریب امر قضاوت را بر عهده دارند.

کاله مازندران هفته گذشته در دیگر دیدار سخت خود مقابل تیم خودروساز پیکان پس از پنج ست بازی را به سود خود به پایان برده و با نتیجه سه بر دو نمایندگان پایتخت کشور را بدرقه کرد.

متین ورامین نیز این هفته در دیداری خارج خانه با نتیجه سه بر صفر از سد نوین کشاورز تهران گذشت.

با پایان هفته بیستم و یکم لیگ برتر پیکان تهران با 16 پیروزی و کسب 46 امتیاز در مکان نخست این مسابقات جای دارد و کاله مازندران نیز با 15 پیروزی و 41 امتیاز پس از متین ورامین 44 امتیازی در رده سوم جای گرفت.

با مسجل شدن صعود چهار تیم پیکان تهران، متین ورامین، کاله مازندران و سایپای البرز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بازی‌های هفته بیست و دوم برای تعیین جایگاه تیم‌ها است که می‌تواند تاثیر زیادی در نخستین میزبانی آنها و انجام دو دیدار خانگی در ادامه مرحله حذفی داشته باشد.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول