اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییر شکل ظاهری قبوض آب و فاضلاب

پرداخت قبوض آبفا به صورت الکترونیکی به 50 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب همدان گفت: با تغییر شکل ظاهری قبوض آب و فاضلاب، پرداخت قبوض آبفا به صورت الکترونیکی در حال افزایش به 50 درصد است.

پرداخت قبوض آبفا به صورت الکترونیکی به 50 درصد افزایش یافت

مرتضی عزالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت غیرحضوری قبوض موجب کاهش تردد درون‌شهری و اتلاف وقت می‌شود، اظهار داشت: با تغییراتی که در شکل ظاهری قبوض آبفا صورت گرفته، پرداخت‌ها در حال افزایش به 50 درصد است که باید با همت مردم بتوانیم این را به میانگین کشوری برسانیم.

وی بیان داشت: 72 درصد مشترکان دارای قبض با رقم زیر 3 هزار و 700 تومان هستند که طبق مصوبه‌ای خواستار عدم صدور این قبوض خواهیم بود چرا که صدور این قبوض هزینه در بردارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکنون همه خانوارها دارای کارت بانک هستند، به راحتی می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند بدون اینکه تردد شهری و یا اتلاف وقت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد مشترکان صورتحساب خود را در دفاتر پیشخوان پرداخت می‌کردند، افزود: با رایزنی صورت گرفته، امیدواریم با سیستم الکترونیکی ضریب پرداخت صورتحساب‌ها به شکل نقدی را به حداقل برسانیم.

عزالدین در پایان یادآور شد: با وجود اینکه در ابتدای هدفمندی یارانه‌ها میزان مصرف آب کاهش یافته بود اما امروز شاهد افزایش روند مصرفی مشترکان آب هستیم.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول