اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

نیازمند کنترل مصرف آب در یزد هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به اینکه در ماه آخر سال شست‌وشو و نظافت افزایش پیدا می‌کند، نیازمند کنترل مصرف آب در یزد هستیم.

نیازمند کنترل مصرف آب در یزد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمهدی ثمره هاشمی در نشست خبری استاندار یزد که ساعتی پیش و به دنبال وقایع اخیر در مسیر خط انتقال آب به یزد برگزار شد، اظهار داشت: به محض وارد شدن آسیب و خسارت به خط انتقال آب در مناطقی از اصفهان، نیروهایی به محل اعزام شدند و ما نیز به دستور وزیر نیرو عازم یزد و مدیر دیگری به اصفهان اعزام شد تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: شهرها و روستاهایی که به دنبال این حوادث با کمبود آب مواجه شدند را یک به یک مورد بررسی قرار دادیم و تصمیمات خوبی نیز برای رفع مشکل کمبود آب آنها اتخاذ شد.

ثمره هاشمی عنوان کرد: تا زمانی‌که این خط ترمیم شود و خرابی‌های به وجود آمده، برطرف شود، مردم باید صبور باشند، زیرا آبی که مردم یزد از خط انتقالی مصرف می‌کردند، آبی با EC پایین بود اما آب چاه‌هایی که اکنون در مدار قرار گرفته ممکن است شور یا لب‌شور باشد.

وی ادامه داد: آب این چاه‌ها ممکن است پاسخگوی نیاز مردم نباشد و با توجه به اینکه در ماه آخر سال قرار داریم و شست‌وشو و نظافت افزایش پیدا می‌کند، مصارف زیاد آب باید کنترل شود.

ثمره‌هاشمی یادآور شد: از سوی دیگر در اصفهان تیم‌های ترمیم و بازسازی خط را مستقر کرده‌ایم که کار را به طور جدی از همین امروز آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: برخی ایستگاه‌ها آسیب بیشتری دیده‌‌اند و ترمیم و تعمیر آنها زمان بیشتری می‌برد از جمله ایستگاه شماره چهار که پمپ‌های آن کاملا تخریب شده است.

ثمره هاشمی ادامه داد: در استان یزد آب بسته‌بندی و تانکرهای آب شرب تدارک دیده شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا زمانی‌که این خط و حوادث به وجود آمده در ابتدای خط برطرف شود.

وی بر تامین امنیت خط تاکید کرد و گفت: قرار است مسئولان اصفهان امنیت خط را تامین کنند.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول