اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی:

500 فعال قرآنی در سنقر وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سنقر‌ و کلیایی از وجود 500 فعال قرآنی در شهرستان سنقر خبر داد و گفت: سنقر و کلیایی در زمینه قرآن‌آموزی از موفقیت قابل قبولی برخوردار است.

500 فعال قرآنی در سنقر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر پروینی در اولین جلسه هم‌اندیشی فعالان عرصه قرآنی در سنقر و کلیایی گفت: فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور دینی و قرآنی در این شهرستان ساماندهی خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، پروینی گفت: شیوه‌های آموزشی قرآن کریم به روش سنتی در کنار شیوه‌های جدید آموزش قرآن با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای ایجاد و افزایش سطح علاقه‌مندی در خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان نسبت به قرآن‌آموزی اثربخش خواهد بود.

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی با تاکید بر تقویت و گسترش تمام برنامه‌های قرآنی در سطح این شهرستان، گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن و همچنین دوره‌های ارتقاء سطح مدرسان قرآنی و برگزاری مسابقه‌های مستمر قرآنی و تشویق جوانان به فراگیری قرآن در دستور کار مسئولان ادارات ذیربط قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این شهرستان با داشتن تعداد چهار موسسه و کانون تخصصی آموزشی و بیش از 16خانه قرآنی شهری و روستایی و 500 نفر فعال قرآنی از شهرستان‌های موفق در امر قرآن‌آموزی و ترویج فرهنگ قرآنی در استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول