اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

مطالعه دایرة‌المعارف یهود افکار پلید صهیونیست‌ها را فاش می‌کند

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه به اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و دانشجویان توصیه کرد با مطالعه کتاب دایرة‌المعارف یهود بهتر افکار یهودیان و صهیونیست‌ها را بشناسند.

مطالعه دایرة‌المعارف یهود افکار پلید صهیونیست‌ها را فاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن بیات در چهارمین نشست شورای اندیشه‌ورز کانون مطالعات زنان و خانواده که در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دشمن‌شناسی مهم‌ترین وظیفه مسلمانان برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان است، اظهار داشت: آنان با تحقق این هدف می‌توانند در برابر دشمنان اسلام بیش از 50 درصد موفق باشند و بر این اساس باید در شناسایی این دشمنان بیشتر همت کنند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در صحیفه نور مبنی بر اینکه «صهیونیست عامل فتنه و غده سرطانی است»، اذعان داشت: باید این غده سرطانی در جهان از بین برود.

این مسئول با بیان اینکه برخی یهودی‌ها همیشه از قبل برنامه‌های بلند مدت را با اهداف مشخص برای آسیب به اسلام طراحی می‌کنند، ابراز داشت: آنان با جمع شدن در کنار یکدیگر و طراحی کردن نقشه‌های بسیاری با هدف خدشه‌دار کردن اسلام، تلاش می‌کنند تا بتوانند به اهداف شومشان دست یابند.

بیات با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد فیلم‌های هالیوود متعلق به صهیونیست است و تاکنون توانسته با تولید فیلم‌های مبتذل در اجرایی کردن اهداف خود موفق باشد، عنوان کرد: آنان حتی با طراحی نقشه‌هایی در تغییر حکومت‌‌ها در برخی از کشورها موفق بوده‌اند و توانسته‌اند رهبرانی را با اهداف خودشان حاکم این کشورها کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه صهیونیست اکنون نیز با استفاده از تکنیک‌های جدید برای از بین بردن دین اسلام تبلیغات بسیاری انجام می‌دهد، متذکر شد: آحاد جامعه و مسلمانان با افزایش اطلاعات و آگاهی نسبت به اقدامات آنان در برابر این تبلیغات هوشیار باشند.

وی اظهار داشت: برخی یهودی‌ها اتاق فکر تشکیل داده‌اند و در این اتاق برای خدشه‌دار کردن دین اسلام اعتقادات، شیوه‌ها و نحوه زندگی مسلمانان را بررسی می‌کنند تا با شناسایی آنان بتوانند نقشه‌هایی را برای آسیب رساندن به دین مبین اسلام طراحی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه با غفلت از اتاق فکر صهیونیست، دشمنان موفق به خدشه‌دار کردن و ضربه زدن به دین اسلام می‌شوند، اضافه کرد: باید مسئولان بسیج دانشگاه‌های استان قزوین، دانشجویان و جوانان با تشکیل اتاق فکر اهداف و اقدامات آنان را شناسایی کرده تا بتوانند نقشه‌هایشان را خنثی کنند.

 

دشمن‌شناسی مهم‌ترین عامل پیروزی مسلمانان در جنگ با صهیونیست است

یک استاد دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیجیان افسران و فرمانداران جنگ نرم هستند، اذعان داشت: آنان برای رسیدن به پیروزی در این جنگ نخست باید دشمنان اسلام را بشناسند تا بتوانند با انجام دادن بهترین اقدامات، شیوه‌ها، افکار و اهداف شوم آنان را نقش بر آب کنند.

بیات با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم سرسخت‌ترین دشمن مسلمانان را یهود عنوان کرده است، متذکر شد:‌ از صدر اسلام تاکنون آنان دشمنان سرسخت دین اسلام بوده‌اند که مسلمانان با بصیرت، تحقیق، مطالعه و پژوهش پیرامون شناخت افکار یهودی‌ها می‌توانند به خوبی افکار آنان را بشناسند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی یهودیان توانسته‌اند کتاب تورات و انجیل را دست کاری کنند، عنوان کرد: آنان در ضربه زدن به دین اسلام و توهین به رهبران الهی تجربه‌های بسیاری دارند بر این اساس باید مسلمانان در برابر فتنه‌های آنان هوشیار باشند.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با تشکیل اتاق فکر افکار و ایده‌های دشمنان را شناسایی و بعد از انجام این امر عملیات می‌کردند و در این عملیات پیروز می‌شدند، ابراز داشت: اکنون نیز جوانان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه با تشکیل اتاق فکر می‌توانند دشمن را شناسایی و در برابر نقشه‌های آنان عملیات کنند تا به موفقیت برسند.

وی با اشاره به اینکه برخی از یهودیان اکنون همان افکار سه هزار سال پیش را دارند،‌ بیان کرد: آنان در گذشته و اکنون به پیامبران اسلام توهین می‌کنند تا بتوانند عظمت و شخصیت آنان را در برابر مسلمانان تحقیر کرده و بر این اساس باید آنان پیرامون سیره زندگی پیامبران و ائمه اطهار (ع) بیشتر مطالعه و تحقیق کنند تا با افزایش آگاهی و اطلاعات نحوه زندگی این امامان بزرگوار نقشه‌های دشمنان را با بصیرت خنثی کنند.

بیات در خاتمه به اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و دانشجویان توصیه کرد با مطالعه کتاب دایرة‌المعارف یهود بهتر افکار یهودیان و صهیونیست‌ها را بشناسند.

انتهای پیام/77009/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول