اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور

تکماش در اندیشه صعود به سوپر لیگ

خبرگزاری فارس: تیم تکماش قزوین با پیروزی ارزشمندی که مقابل نماینده اصفهان کسب کرد حالا در اندیشه صعود به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور است.

تکماش در اندیشه صعود به سوپر لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بازیکنان تیم تکماش قزوین در دور برگشت مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی در سالن شهید بابایی قزوین موفق شدند تیم قدرتمند فولاد ماهان اصفهان را با شکست بدرقه کنند که این بازی را بیش از 500 تماشاگر قزوینی از نزدیک نظاره‌گر بودند.

دیداری که از همان ابتدا مشخص بود بازیکنان تکماش عزم خود را جزم کرده‌اند تا با برتری مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان یک گام دیگر به سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور نزدیک شوند.

بازیکنان تیم تکماش قزوین در این دیدار علی‌رغم اینکه استرس بالایی از نظر روانی به خاطر جبران نتیجه رفت در اصفهان داشتند به خوبی توانستند خود را در زمین بازی کنترل کنند و در نهایت هم موفق شدند با نتیجه 75 بر 66 میهمان قدرتمند خود را با شکست بدرقه کنند.

پیروزی تیم تکماش قزوین از آنجا با ارزش بود که بازیکنان این تیم ضمن اینکه انتقام بازی رفت را در اصفهان از تیم فولاد ماهان گرفتند، با توجه به اختلاف 9 امتیازی کار را برای صعود به سوپر لیگ به بازی سوم در قزوین کشاندند.

تیم بسکتبال تکماش قزوین در حال حاضر برای صعود به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تنها یک گام فاصله دارد و رقابت این تیم در بازی سوم با تیم فولاد ماهان اصفهان در قزوین یک امتیاز ویژه برای این تیم و مسئولان کادر فنی محسوب می‌شود تا به سودای حضور در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور تحقق ببخشند.

تشویق بی‌امان تماشاگران قزوینی و حمایت بی‌دریغ آنان از تیم تکماش قزوین بدون شک کار را برای انجام هر دیداری برای تیم‌های میهمان در قزوین سخت خواهد کرد، به طوری که آنان در بازی برگشت این مرحله بارها با ایجاد تشویق‌های خود تمرکز بازیکنان تیم فولاد ماهان اصفهان را به هم ریختند و موجب شدند بازیکنان این تیم در بیشتر صحنه‌های این دیدار دست و پا بسته عمل کنند و عملا هیچ حرفی را برای گفتن نداشتند.

شاگردان ابوالقاسم کیانی بارها در طول این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور ثابت کرده‌اند که از روحیه جنگندگی بالایی برخوردار هستند و عملا در بازی مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان اثبات کردند که در مقابل هر تیمی که قرار بگیرند، همان حس برتری و پیروز شدن را به کار می‌گیرند تا جواب تلاش‌ها و خستگی‌های یک فصل خود را فقط با حضور در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور بگیرند.

بازیکنان تیم تکماش در دیدار با تیم فولاد ماهان اصفهان بسیار دونده، پرتلاش و با تعصب بازی کردند و علی‌رغم اینکه مصطفی بارلو، مجید رحمانی، کامبیز پناهی، امیر رحمانی و مجید صالحی در این بازی آسیب دیده بودند اما با غیرت و جنگندگی در زمین بازی به مصاف نماینده اصفهان رفتند.

به هر حال حضور تیم تکماش قزوین در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور علی‌رغم اینکه افتخاری بزرگ برای این باشگاه و جوانان توانمند این تیم و ورزش بسکتبال استان محسوب می‌شود، می‌تواند موجبات رشد و پیشرفت این رشته ورزشی را برای دیگر بازیکنان جوان و علاقه‌مند بومی استان به این رشته ورزشی فراهم کند.

انتهای پیام/77004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول