اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

استقبال مسافران از طرح پیش خرید بلیت نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: استقبال مردم از پیش فروش خرید بلیت نورزی بسیار زیاد بود به طوری که نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رشد قابل توجهی برخوردار است.

استقبال مسافران از طرح پیش خرید بلیت نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، موسی کیخا در این باره اظهار داشت: از ابتدای آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها در استان تاکنون تعداد هزار و 200 نفر بلیت خود را به صورت حضوری و اینترنتی در سطح استان تهیه کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی افزود: پیش‌فروش بلیت نوروزی اتوبوس‌ها به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت www.mosaferyar.ir تا 16 فروردین‌ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز امسال هم با 20 درصد افزایش قیمت مواجه است که پس از تعطیلات عید دوباره به روال قبلی باز می‌گردد.

کیخا بیان داشت: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از 24 اسفند آغاز شده و تا 16 فروردین ماه 92 ادامه خواهد داشت و در این مدت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تدابیر و تسهیلات لازم برای جابه‌جایی روان و ایمن مسافران را انجام می‌دهد.

وی همچنین از مسافران خواست قبل از آغاز تعطیلات نوروزی نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/75003/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول