اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

مصرف 62.2 درصد نفت‌گاز در بخش حمل و نقل همدان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به یک میلیارد و 557 میلیون لیتر ‌میانگین مصرف روزانه نفت‌گاز در همدان گفت:‌ بخش حمل و نقل با 62.2 درصد بیشترین سهم مصرف نفت‌گاز در استان را دارد.

مصرف 62.2 درصد نفت‌گاز در بخش حمل و نقل همدان

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ بخش حمل و نقل بیشترین سهم مصرف نفت‌گاز را در استان همدان دارد.

وی افزود:‌ آنالیز مصرف نفت‌گاز در استان همدان از ابتدای سال تاکنون مبین استقرار بخش حمل و نقل در بالاترین جایگاه مصرف این فرآورده استراتژیک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: صنعت حمل و نقل در مصرف عمده فرآورده نفت‌گاز توزیع شده در استان همدان همچنان پیشتاز است.

وی بیان داشت:‌ بر اساس اطلاعات مربوط به حجم محمولات خارج شده از انبارهای نفت منطقه میانگین مصرف روزانه این فرآورده نفتی یک میلیارد و 557 میلیون لیتر است.

توفیقی عنوان کرد:‌ بخش حمل و نقل با 62.2 درصد، کشاورزی با 31.3 درصد، صنایع با 4.9 درصد، حرارتی 0.3 درصد و سایر مصارف به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: طی بررسی‌ها صورت گرفته در سال گذشته نیز مصرف این بخش‌ها با اندکی تفاوت به همین رویه معمول بوده است.

انتهای پیام/89006/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول