اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

تعمیر و رفع نقص جایگاه‌های سوخت جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر بر فعالیت پایدار جایگاه‌های سوخت تاکید کرد و گفت: تعمیر و رفع نقص جایگاه‌های سوخت جدی گرفته و ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران در برنامه کاری این مراکز گنجانده شود.

تعمیر و رفع نقص جایگاه‌های سوخت جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه تعدیل بازار در روزهای پایانی سال و دستیابی مردم به نیازهای ضروری دانست.

وی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور تولیدکنندگان خارج از استان نسبت به تعدیل قیمت کالاها بسیار مناسب بود و در آینده نیز این اقدام صورت می‌گیرد.

فرماندار نرماشیر بر فعالیت پایدار جایگاه‌های سوخت تاکید کرد و گفت: تعمیر و رفع نقص جایگاه‌های سوخت جدی گرفته شود و ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران در برنامه کاری این مراکز گنجانده شود.

سام‌نژاد بیان داشت: از آنجا که طرح نظارتی ویژه نوروز به طور جدی آغاز شده، برای حضور پررنگ ناظران تمهیدات لازم اندیشیده شده است و برای هر صنف اکیپ‌های ویژه‌ای مشخص می‌شود.

وی گفت: همه مردم باید همکاری لازم را به عنوان یک شهروند مصرف‌کننده و تولیدکننده داشته باشند تا این طرح با موفقیت اجرا شود و ثمره آن چیزی جز جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم نیست.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: مسئولان اصناف باید مردم و بازاریان را در زمینه این طرح توجیه و در مورد اثرات مثبت آن شفاف‌سازی کنند و نباید اجازه داد، عده‌ای اندک از افراد با سودجویی شخصی نسبت به طرح تحول اقتصادی شائبه ایجاد و اقتصاد کشور را دچار مشکل کنند.

سام‌نژاد به برکات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: قانون هدفمندی یارانه‌ها در دراز مدت سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

انتهای پیام/80026/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول